واردات کالا از دبی

در سال های اخیر بسیاری از قوانین واردات کالا از دبی تغییر کرده است و شاید این تغییر چندان به مذاق تجارخوش نیاید. اما با همه این ها هنوز دبی از نظر همه ما سرشار از فرصت برای واردات کالا و کسب درآمد است. تغییر دبی از دهکده ای آرام به یک کلانشهر که مجهز به انواع تکنولوژی های به روز است در طی چند دهه واقعا شگفت انگیز است. امروزه دبی به عنوان اصلی ترین مرکز تجاری و ارتباطی امارات متحده و یکی از قطب های اصلی تجارت جهانی شناخته می شود. دبی درواقع دروازه ای برای واردات از اروپا و آفریقا به خاورمیانه است.

در گذشته بیشتر درآمد دبی از فروش نفت بود این در حالی است که این روز ها فروش نفت و درآمد حاصل از آن نقش بسیار کمتری در کسب درآمد این کشور ایفا می کند. تولید نفت دبی در زمان اوج خود روزانه 410.000 بشکه بود و این درحالی است که امروزه این تولید به روزانه 50.000 بشکه کاهش یافته است. از این رو تولید نفت تنها 4 درصد از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص میدهد.

حضور پر رنگ شرکت فقیهی در هفتمین کنگره علمی سیستم های نوین

این کنگره که یکی از با شکوه ترین کنگره های علمی در دنیا می باشد موقعیت بسیار خوبی بود تا ما بتوانید با حضور در این کنگره بیشتر خود را به شما معرفی کنیم.

این کنگره که بر مبنای ایجاد اشتغال و کارآفرینی برگزار شده است سعی کرده است تا با هدف ترویج کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید کارآفرینان، مبتکران و علاقه‌مندان به حوزه صنایع و خدمات ایران را به شما معرفی کند.

هفتمین کنگره علمی سیستم های نوین نه تنها به معنای ایجاد کسب و کار جدید می باشد بلکه با بهره برداری از فرصت هایی که پیش می آید برای حفظ و توسعه سازمان اقتصادی موثر باشد. این رویداد می تواند برای کارآفرینان پویا لهام بخش بوده و آینده روشن تری برای اقتصاد ایران رقم بخورد.

در هفتمین کنگره علمی سیستم‌های نوین شرکت بازرگانی عمران فقیهی به مدیریت آقای عبدالهادی فقیهی، که دارای مدرک دکترای کسب و کار، نیز حضور داشته اند.

این شرکت با سابقه بسیار درخشانی که در امر واردات کالا دارد عضو انجمن واردکنندگان خودرو و عضو انجمن حبوبات کشور هم می باشد. شرکت بازرگانی فقیهی در زمینه واردات انواع کالاهای مختلف از محصولات خوراکی و پوشاک گرفته تا محصولات بسیار دیگری همچون لوازم منزل و … نیز فعالیت دارد.

این شرکت بازرگانی با حضور در کشورهای خلیج فارس از جمله امارات متحده عربی، قطر، و همچنین کشورهای هند، چین و آلمان، توانسته است نقش مهمی در توسعه تجارت بین‌المللی ایفا کند.

دبی از چند دهه پیش تصمیم گرفت که تجارت خود را گسترش دهد و در کنار آن رونق گردشگری و توسعه املاک را در سرلوحه اهداف خود قرار داد. امروزه دبی پایتخت خرید خاورمیانه است و بیش از هر کشور دیگری در خاورمیانه تجارت در آن انجام می شود. از طرفی لوکس ترین املاک جهان در دبی واقع شده است که از مهمترین آنها می توان از بلند ترین برج جهان یعنی برج خلیفه و اولین هتل هفت ستاره جهان یعنی هتل ستاره جهان نام برد.

جالب است بدانید بیش از 85 درصد از جمعیت دبی غیر بومی هستند و به دلیل تجارت در این کلان شهر زبان انگلیسی به خصوص در جوامع تجاری به شدت زیاد صحبت می شود. در دبی بسیاری از شرکت های انگلیسی بنا شده است. ارزش تجارت بریتانیا با دبی بسیار زیاد است. بیشترین واردات به دبی از بریتانیا شامل تجهیزات تولید برق، تجهیزات حمل و نقل، واردات ماشین آلات تجاری و کالا های خانگی می باشد. بسیاری از این کالا ها از دبی وارد ایران می شود.

مهمترین گمرک دبی گمرک جبل علی هست. بندر جبل علی یک بندر دست ساز است که در آب های بسیار عمیق بنا شده است. این گمرک امکانات انبار داری بسیار خوبی دارد و یک بندر به شدت بزرگ است. مزایایی که دبی برای واردات و صادرات و ترانزیت کالا با صفر درصد مالیات گذاشته است موجب جذب تجار برای واردات و صادرات کالا از این کشور شده است. از دیگر مزایای دبی برای خارجی ها می توان از مالکیت 100 درصدی نام برد. عمده صادرات دبی شامل گاز، نفت، آلمینیوم، مس و مواد غذایی است.

ترخیص کالا از گمرک جبل علی

معرفی گمرک جبل علی

واردات و ترخیص کالا از دبی

واردات و ترخیص کالا از دبی در تمامی گمرکات کشور انجام می شود. قوانین حاکم برای ترخیص کالا بر پایه قوانین بین المللی است و با توجه به قوانین هر دو کشور اجرا می شود. دبی به عنوان قطب تجاری خاورمیانه شناخته می شود و بیشتر تجارت های بین المللی مربوط به آسیا در دبی انجام می شود. امکان خرید انواع کالا های اروپایی با کیفیت از بازار های دبی، حمل و نقل سریع کالا از دبی به ایران و هزینه های معقول برای واردات کالا از دبی از دلایل مهم توجه تجار به واردات کالا از دبی هستند. از طرفی دیگر تولید داخلی دبی این روز ها بسیار مورد توجه است. این کشور با تولید داخلی انبوه و با کیفیت توانسته است طرفداران زیادی برای کالا های تولیدی خود جذب کند.

همانطور که در تمامی مقالات به شما یادآور می شویم اگر شما یک تاجر تازه کار یا حتی یک تاجر با تجربه هستید برای ترخیص کالا از دبی لازم است پیش از واردات تمامی قوانینی که برای واردات کالا خاص شما لازم است را مطالعه نمایید. این قوانین هر چند وقت یکبار تغییر می کنند و اگر شما با قوانین واردات از دبی آشنا نباشید حتما متضرر خواهید شد. برای این کار لازم است ابتدا قوانین بین المللی را مطالعه نمایید و بعد از آن قوانین داخلی کشور امارات و ایران را مطالعه نمایید. شما با مطالعه قوانین هر دو کشور ایران و دبی می توانید اطلاعات دقیق و کاملی را در زمینه فعالیت بازرگانی خود کسب نمایید و با برنامه ریزی دقیق حتما می توانید یک تجارت سودمند را تجربه نمایید.

 

شرایط ترخیص کالا از دبی

ترخیص کالا از دبی

شرکت بازرگانی واردات از دبی

ما یک شرکت بازرگانی متخصص در زمینه واردات از دبی هستیم. برای واردات کالا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره های سودمند دریافت نمایید. مطالعه قوانین صادرات و واردات کالا برای تجار کار دشواری است و لازم به ذکر است تنها آشنایی با قوانین تجارت شما را بیمه نمیکند چرا که در این راه تجربه مهمترین عامل برای موفقیت است. ما سال ها است در زمینه واردات کالا از دبی فعالیت داریم و دفتر اصلی ما در شهر دبی واردات کالا از آنجا را ساده تر کرده است. به شما اطمینان می دهیم با همکاری با ما با پرداخت مناسب ترین هزینه ها کالا خود را خیلی سریع تحویل خواهید گرفت. با سپردن واردات و حمل و نقل کالا از دبی به ایران به شرکت فقیهی تریدینگ دیگر لازم نیست تشریفات گمرکی را شخصا پیگیری نمایید. سرعت در حمل و نقل دغدقه ما است و میتوانیمک بگوییم از در این زمینه پیشرو هستیم چرا که شرکت ما یک شرکت بازرگانی است و به غیر از حمل و نقل کالا و ترخیص وظیفه خرید کالا را نیز عهده دار است از این رو متوجه اهمیت سرعت ارسال کالا برای فروش به موقع و با مزایای کالا هستیم.

دفتر مرکزی فقیهی تریدینگ در دبی

دفتر مرکزی شرکت بازرگانی فقیهی در شهر دبی کشور امارات متحده عربی می باشد. در این دفتر مرکزی شما این امکان را خواهید داشت هر آنچه می خواهید را به کشور خود وارد کنید به شما سفارش دهید.

تمامی خریدها و خدمات در شرکت بازرگانی فقیهی به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای انجام می شود. علاوه بر آن نیز شما می توانید تمامی کارهای ارزی خود را نیز به ما واگذار کنید.

در صورتیکه در دبی فروشنده های معتبری را می شنناسید و یا به دنبال بهترین و معتبرترین فروشنده ها هستید ما می توانیم در این امر مهم نیز راهنمای شما باشیم تا بتوانید بهترین و معتبرترین فروشنده ها را با توجه به صنفی که در آن فعالیت دارید انتخاب کنید.

علاوه بر آن لازم به گفتن است که ما، در کشور ایران نیز دارای دفتر مجزایی هستیم که از آن طریق نیز می توانید با ما، در ارتباط باشید.

دفتر مرکزی فقیهی تریدینگ در دبی

خدمات شرکت فقیهی وارد کننده کالا از دبی

در این ویدئو تصاویری از کالاهایی را مشاهده خواهید کرد که با آسودگی خاطر می توانید روند واردات آنها را از دبی به شرکت بازرگانی فقیهی بسپارید.

 

هزینه واردات کالا از دبی

هزینه واردات از دبی نیز مانند تمامی کشور ها با توجه به حقوق و عوارض گمرکی، تعرفه های گمرکی، هزینه مالیات، هزینه خرید کالا و هزینه های حمل و نقل کالا برآورد می شود. دیگر هزینه های جانبی شامل هزینه بیمه کالا، انبار داری، بارگیری و تخلیه می شود. این هزینه ها با توجه به نوع کالا می تواند متغییر باشد. هر گز نمی توان در قالب این مقاله هزینه واردات کالا از دبی را به صورت قطعی اعلام داشت. برای اطلاع از هزینه های واردات خود با ما در تماس باشید تا هزینه ها را به صورت دقیق برآورد نمایید و در اختیار شما قرار دهیم. تنها لازم به ذکر است بگوییم هزینه واردات کالا از دبی به صورت دریایی بسیار مقرون به صرفه تر از تمامی کشور های دیگر به ایران است. در ادامه بیشتر در این باره برای شما نوشته ایم.

 شرکت بازرگانی برای واردات کالا

بهترین شرکت بازرگانی برای واردات کالا

مزایای واردات کالا از دبی

یکی از مزایای مهم واردات کالا از دبی عدم پرداخت هزینه گمرکی برای صادرات کالا در دبی است. گمرکات دبی شرایط بسیار خوبی برای صادرات کالا ایجاد کرده اند که توجه تمامی تجار در سرتاسر جهان را به خود جلب کرده اند. یکی از دیگر مزیت ها امکان واردات کالا از دبی با سرمایه کم است. همچنین نزدیکی دبی به ایران موجب کاهش هزینه های حمل و نقل شده است. امکان واردات کالا های اروپایی از دبی به ایران در شرایط کنونی ایزان به علت وجود تحریم ها یکی از دیگر مزایای واردات کالا از دبی است.

یکی از دیگر مزایای واردات کالا از دبی وجود تمامی نمایندگی های روز دنیا در دبی است. وجود این نمایندگی ها خیال خریدار را از اورجینال بودن محصول راحت می کند و جایی برای شک باقی نمیگذارد. تنوع محصولات در دبی تا حدی زیاد است که به شدت دیده می شود نمونه محصولی که در کشور تولید کننده موجود نیست و تمام شده است در دبی موجود است. دلیل این مسئله موقعیت به شدت تجاری دبی است که توجه همه تولید کننده گان رو به خود جلب کرده است و وجود خریدار و تقاضای زیاد برای اکثر کالا ها در دبی فروشنده و صاحب نمایندگی را تشویق به کامل بودن کلکسیون کاریی خود می کند.

نکات مهم برای واردات کالا از دبی

واردات از دبی مانند هر تجارت دیگری نیازمند دانش بازرگانی است و از آنجایی که امارات متحده سختگیرانه در زمینه اعمال قوانین گمرکی عمل می کند لازم است پیش از شروع تجارت با این کشور به خوبی از قوانین واردات کالا از دبی آشنایی داشته باشید. برای اطلاع از نکات مهم برای واردات کالا خاص خود می توانید با ما تماس بگیرید. در اینجا تعدادی از مهمترین نکات واردات از دبی یاد آور شده است.

  • فقط کالا هایی را خریداری نمایید که برند شناخته شده ای دارند تا بتوانید از گارانتی برخوردار باشید.
  • پیش از خرید کالا بازار فروش داخلی کالایی که قصد خرید آن را دارید ارزیابی نمایید.
  • به علت واردات با حجم بالای اجناس چینی به دبی و وجود کالا های غیر استاندارد در این کشور توجه داشته باشید که کالا را تنها از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید.
  • برای داشتن یک تجارت سودمند توصیه می شود ابتدا کالایی را به دبی صادر نمایید و بعد با درآمد به دست آمده اقدام به خرید کالا و صادرات آن به ایران نمایید.
  • برای انتقال وجه از صرافی های معتبر کمک بگیرید. شرکت ما انتقال وجه را نیز برای شما انجام میدهد.
  • انتقال کالا از دبی به ایران با کانتینر پیشنهاد ما است.
  • تاخیر در حمل کالا به علت آب و هوا نا مناسب را در تخمین زمان رسیدن کالا به دست شما لحاظ نمایید.
  • بانک صادرات و ملی در دبی شعبه دارند و می توانید به راحتی از آنها استفاده نمایید.
هزینه واردات کالا چقدر است؟

هزینه واردات کالا

قوانین واردا کالا از دبی

در دنیای کسب و کار، واردات کالاها از دیگر کشورها به منظور تامین نیازهای بازار، یکی از مهمترین فعالیت‌های اقتصادی است. اما برای واردات کالاها از دبی به کشورهای دیگر، باید قوانین و مقررات خاصی را رعایت کرد. در این بخش، به بررسی قوانین و مقررات واردات کالای از دبی پرداخته شده است.

ثبت نام در سامانه های مربوطه

قبل از هرگونه واردات کالا، باید در سامانه های مربوطه ثبت نام کرد. برای این منظور، باید به سایت وزارت صنعت و معدن دبی مراجعه کرده و درخواست ثبت نام خود را ارسال کنید.

حضور در گمرک

بعد از ثبت نام، باید به گمرک مربوطه در دبی مراجعه کنید. در اینجا، شما باید مدارک مربوط به واردات کالای خود را تحویل دهید و هزینه های مربوط به گمرک و واردات را پرداخت کنید.

بررسی محتوای کالا

بعد از ورود کالاها به گمرک، باید تحت بررسی قرار گیرند تا از اصالت و سلامت آن‌ها اطمینان حاصل شود. در صورتی که کالاها با قوانین و مقررات مربوطه مطابقت داشته باشند، به کشور شما صادر می‌شوند.

پرداخت مالیات و عوارض

پس از خروج کالاها از گمرک، باید مالیات و عوارض مربوط به واردات آن‌ها پرداخت شود. در صورتی که کالاهای شما با قوانین و مقررات مربوطه مطابقت داشته باشند، این هزینه ها به شما اعلام خواهند شد.

حمل و نقل کالا

حمل و نقل کالاهای وارد شده از دبی به کشور شما باید با دقت و احتیاط بالا انجام شود. برای این منظور، بهتر است با شرکت های حمل و نقل معتبر و مجرب همکاری کنید.

رعایت قوانین و مقررات

در تمامی مراحل واردات کالاها از دبی، باید قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کنید. در غیر این صورت، ممکن است با مشکلاتی در آینده روبرو شوید.

 واردا کالا از دبی

قوانین واردا کالا از دبی

کالاهای وارداتی از دبی

جالب است بدانید با توجه به آمارها بیش از 26 درصد صادرات دبی سهم ایران است. با توجه به آمار می توان حدس زد که چه تنوع بالایی از کالا های مختلف از دبی وارد ایران می شود اما بیشترین واردات از دبی شامل کالا هایی می شود که برای شما در زیر این پاراگراف برای شما لیست کرده ایم.

  • آهن آلات
  • وسایل نقلیه
  • لوازم یدکی خودرو
  • موز
  • لوازم آرایشی
  • لوازم خانگی

واردات لوازم خانگی از دبی

یکی از واردات جذاب از امارات واردات لوازم خانگی از دبی است. بسیاری از انواع لوازم خانگی اروپایی در دبی دارای نمایندگی هستند و واردات آنها از دبی به ایران انجام می شود. از طرفی دیگر بسیاری از لوازم خانگی هایی که از طریق دبی وارد ایران می شود از چین وارد دبی شده اند. به علت قیمت مناسب این اقلام تجار ایرانی به واردات آنها علاقه مند هستند. اما در کل در دبی انواع لوازم خانگی با برند ها و کیفیت های گوناگون وجود دارد و شما می توانید با توجه به نیاز خود نوع مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

هزینه واردات لوازم خانگی

واردات لوازم خانگی

واردات لباس از دبی

یکی از انواع کالا های وارداتی از دبی لباس است. از آنجایی که در ایران نمایندگی خیلی از برند ها وجود ندارد واردات لباس از دبی منطقی به نظر می رسد. یکی از مهمترین مزیت های واردات لباس از دبی وجود تمامی نمایندگی های روز دنیا در دبی است، از این رو به راحتی می توان به نمایندگی های معتبر مراجعه کرد و کالا مورد نظر را اورجینال خریداری نمود. یکی از مهمترین مزایای واردات لباس و کیف و کفش از دبی این است که تنوع کالا در نمایندگی های دبی بسیار زیاد است، این تا جایی درست است که بسیار دیده می شود به عنوان مثال در فرانسه برند dior که تولید کننده این برند در آن کشور است کیفی موجود نمیباشد اما همان کیف با تنوع رنگ زیاد در دبی موجود است. دلیل آن تقاضای زیاد در دبی و موقعیت تجاری عجیب و بی نظیر این شهر است.

البته واردات لباس از دبی دارای معایبی نیز می باشد که یکی از آنها قیمت بسیار بالای لباس در دبی است. قیمت لباس در دبی اصولا بیشتر از کشور سازنده است. بسیاری معتقد هستند ترکیه بهترین کشور برای واردات لباس به اغیران است. در این باره باید بگوییم برای برند های غیر لوکس ترکیه حتما گزینه مناسبی است اما برای واردات لبایس از برند هایی لوکس بهترین گزینه واردات از خود اروپا است از لحاظ هزینه بسیار به صرفه تر است. اما بازهم بسیاری علاقه مند به واغردات لباس از دبی هستند که عمده دلیل جذابیت آن همانطور که پیش تر گفتیم تنوع بالای لباس و کیف و کفش در دبی است.

ئواردات کیف و کفش از دبی

واردات لباس از دبی

در نهایت اینکه

واردات کالاها از دبی به کشورهای دیگر، فرآیندی پیچیده و طولانی است که نیاز به دقت و توجه بالایی دارد. برای انجام این فعالیت، بهتر است با مشاوران حرفه‌ای در این زمینه همکاری کنید تا از رعایت قوانین و مقررات مربوطه اطمینان حاصل کنید.

سوالات متداول واردات از دبی

1هزینه واردات کالا از دبی چقدر است؟
برآورد این هزینه باید با توجه به کالا شما و حجم آن محاسبه شود با ما تماس بگیرید تا هزینه ها را برای شما برآورد نماییم. اما در کل هزینه واردات از دبی نسبت به خیلی از دیگر کشور ها کمتر است.
2مدت زمان لازم برای واردات کالا از دبی چقدر است؟
واردات کالا از دبی توسط شرکت فقیهی تریدینگ با سرعت زیادی انجام می شود این مدت زمان با توجه به نوع کالا شما می تواند متفاوت باشد، اما برخی کالا ها حتی 3 روزه وارد می شوند.
3آیا برای واردات کالا تضمین وجود دارد؟
بله شرکت ما بعد با شما قرارداد رسمی عقد می کند که میتوان از آن به عنوان سند استفاده کرد.

4واردات از طریق حمل دریایی از دبی بهتر است یا حمل هوایی کالا؟
مشخصا واردات از طریق راه های هوایی هزینه بیشتری را شامل می شود. از این رو تنها برای کالا های گران قیمت و کالا هایی که باید با سرعت هرچه بیشتر وارد شوند حمل و نقل هوایی توصیه می شود.

5واردات پر سود از دبی شامل چه کالا هایی می شود؟
در سال های اخیر پر سود ترین کالا های وارداتی از دبی شامل پارچه، لوازم خانگی، کفش، لوازم گوشی همراه، لپتاپ، موبایل و لوازم آرایشی، دوربین و وسایل جانبی آن بوده است.
6چه کالا هایی برای صادرات به دبی جذاب هستند؟
کالا هایی که از ایران به دبی صادر می وند اصولا شامل میوه و صیفی جات و خشکبار و غلات می باشند.

34 Comments

  1. علی گفت:

    سلام ما میخوایم واردات لوازم مصرفی بنز رو انجام بدیم میشه بفرمایید دبی خوبه برای این کار؟

    • admin گفت:

      سلام، بله بیشتر لوازم مصرفی خودرو های آلمانی از دبی وارد ایران می شه و دبی پتانسیل خوبی داره برای این کار چرا که هزینه واردات لوازم یدکی و مصرفی از دبی مناسب تر است در مقایسه با واردات آنها از دیگر کشور ها.

  2. فرهاد گفت:

    واردات لوازم خانگی هم‌انجام میدید؟

  3. amir گفت:

    مطالب خوب و مفیدی دارین🙏🏻

  4. کاظم گفت:

    ممنون از مطالب جامع و کامل تون🙏🏻

  5. محمد گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون 🙏

  6. رضاملو گفت:

    خسته نباشید توضیحات کامل و دقیق بود

  7. علیمردانی گفت:

    سلام، وقت بخیر
    ما تقریبا 2 سالی میشه که در زمینه بخش لوازم آرایشی از کشور دبی فعالیت داریم اما هر چند وقت یکبار برای ترخیص کردن آن ها از گمرک به مشکل بر می خوریم میشه در این زمینه راهنمایی بفرمایید که باید چه کار کنیم.
    آخه هر بار باید زینه زیادی را بپردازیم تا بتونیم کالاهای وارداتی رو از دبی به ایران ارسال کنیم.

    • admin گفت:

      سلام، واردات و ترخیص کالا از گمرک اگر اصولی انجام شود در کوتاه ترین زمان انجام می شود، بهتر است برای آگاهی بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید 09172800082

  8. احسان گفت:

    تشکر از مطالب مفیدتون🙏🏻

  9. ehsan گفت:

    من از دبی بخوام لپ تاب بیارم امکانش هست؟میشه ترخیص کرد تو گمرک
    ۳ تا لپ تاب برای شرکت نیاز دارم

    • ژیلا گفت:

      سلام. من در دوبی یک آی پدهدیه گرفته ام و دارم استفاده میکنم. آیا می توانم آنرا با خودم به ایران ببرم . چون آی پد جای سیم کارت دارد میخواهم آنرا رجیستر هم بکنم. چه قدر هزینه رجیستر کردن آی پد اپل ده استفاده شده است؟

  10. معصومه گفت:

    ممنون از مطلبتون

  11. رضا جهانی گفت:

    من از تک تک بچه های شرکت تشکر میکنم برای پاسخگویی و خوش قولیتون، دم شما گرم

  12. Farhad گفت:

    مطالب خوبی بود خیلی بهم کمک کرد🙏🏻

  13. امیر سپهر گفت:

    مدل بنز من قدییمی هست لوازم جانبی رو میتونم ازتون تهیه کنم بنز 2012 c200 هست ماشینم

  14. Mhas گفت:

    خب مشکل من فقط وارد کردنش نیست. باید خودم برم محصول رو تو دبی پیدا کنم)مثلا مدل خاصی از لپتاپ(؟ یا شرکت، عهده‌گیرنده یافتن محصول موردنظر هم هست؟

    • admin گفت:

      سلام وقت بخیر، مشاوران ما برای تحقیق برای یافتن کالا و خرید کالا همراه شما هستند حتی با توجه به قرارداد دلخواه شما بدون حضور شما میتوان کالا را خریداری و ارسال کرد.

  15. ebrahim گفت:

    سلام خسته نباشید حمل ماشین گذر موقت از دبی به خرمشهر انجام میدین ممنون میشم راهنمایی کنین

  16. امیر گفت:

    سلام خسته نباشید،من میخواهم قطعات استوک ماشین رو از دبی وارد کنم تقریبا چند درصد باید گمرک پرداخت کنیم.

    • admin گفت:

      سلام روز بخیر، پیش از محاسبه درصد باید ارزش، حجم و وزن کالا هایی که قصد واردات آن را دارید محاسبه شود چون میتواند با توجه آنها متغیر باشد،برای اطلاعات دقیق تر میتوانید با شماره هایی که در پایین صفحه قرار داده شده با مشاوران متخصص ما صحبت کنید.

  17. بهرام قشقایی گفت:

    سلام
    من تصمیم گرفتم به واردات موبایل و لوازم جانبی گرفتم منتها هیچ تجربه ای در این زمینه ندادم ،لطفا نیاز به مشاوره دارم

    • admin گفت:

      سلام میتوانید با مشاوران ما که شماره آنها در پایین صفحه قرار داده شده تماس حاصل نمایید و مشاوره دریافت نمایید.

  18. مهدی گفت:

    سلام آیا شرکت شما ماشین هم وارد میکند ؟

    • admin گفت:

      با شماره های پایین صفحه در تماس باشید، اگر اجازه ورود خودرو صادر شده باشه حتما انجام میدیم. شرکت ما سال های قبل از ممنوعیت واردات خودرو به صورت تخصصی واردات خودرو انجام میداد.

  19. آرش گفت:

    سلام من میخوام یک دستگاه موتور سیکلت هندا فورزا۲۵۰
    وارد کنم امکان داره راهنمایی کنید

  20. حسین گفت:

    سلام
    تجهیزات آزمایشگاهی و فراوری معدنی هم وارد می کنید؟

  21. Mohammad گفت:

    هی پسرررر یه شغل خوب میشه راه انداخت اکه بشه وارد کرد کالا

  22. مونا گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *