کسب و کار در دبی

ایجاد کسب و کار در دبی برای بسیاری آرزو است و آن را محال می پندارند. اما درواقع اینطور نیست رمز موفقیت در هر کسب و کاری تلاش و مدیریت آن است و اگر این دو را بتوانید به صورت موازی و درست انجام دهید حتما در آن موفق خواهید شد. همانطور که می دانید ایرانیان زیادی به دبی مهاجرت کرده اند و کسب و کار خوب و پر درآمدی را در دبی برپا کرده اند. از آنجایی که دبی یک بستر عالی برای تجارت جهانی است یکی از بهترین کسب و کارها در دبی تجارت است که شامل واردات کالا از دبی و صادرات کالا به آن است.

دبی بخش مهمی از امارات است که از لحاظ تجاری و تکنولوژی بسیار به روز است اما مهمترین مزیت دبی موقعیت جغرافیایی آن است که دسترسی به همسایگان آن را آسوده کرده است که نتیجه آن یک شهر تجاری موفق شده است. در این مقاله تعدادی از انواع کسب و کار در دبی را مورد برسی قرار داده ایم از این رو اگر قصد سرمایه گذاری در دبی را دارید با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری در دبی

تجارت در دبی

مزایای ایجاد کسب و کار در دبی

وجود شغل های پر درآمد در دبی و عدم وجود مالیات بر درآمد در این منطقه و همچنین وجود ساکنانی با بیش از 200 ملیت در آنجا موجب جذابیت این شهر برای سرمایه گذاری شده است. از طرفی امکانات آموزشی و بهداشتی در سطح بالا و وجود تکنولوژی های روز دنیا دبی را به مکانی عالی برای زندگی تبدیل کرده است. دبی از آنجایی که یک کشور مورد توجه برای کشور های آسیایی و حتی بسیاری از کمپانی های معروف اروپایی است توانسته است یک بستر عالی برای کسب و کار باشد.

امکان ایجاد کسب و کار در دبی با سرمایه کم نیز یکی از دیگر مزایای قابل توجه است. شما می توانید با سرمایه گذاری 27000 تا 81000 دلار کسب و کاری را در دبی راه اندازی کنید که در این شرایط انتخاب شما در رده کسب و کار در دبی با سرمایه کم قرار میگیرد.  مشخصا برای شروع سرمایه گذاری در یک کشور برای همه ما سرمایه گذاری حداقلی جذابیت دارد و این خیلی هم ایده خوبی است چرا که شما می توانید بعد از اطمینان از بازدهی انتخاب کسب و کار خود با خیال راحت سرمایه بیشتری را به کسب و کارتان تزریق نمایید.

مزایای کسب و کار در دبی

مزایای تجارت با دبی

کسب و کارهای پر درآمد در دبی

اولین سوالی که برای کسانی که قصد اقامت در دبی را دارند پیش می آید این است که چگونه هزینه های زندگی را تامین و در طولانی مدت به ثروت دست پیدا نماییم. مهمترین قدم برای پاسخ به این سوالات انتخاب شغل در دبی است. برای این کار باید پیش از هر چیز توانایی و تجربه خود را در نظر داشته باشید. اما ما قصد داریم به کسب و کارهایی که پتانسیل بیشتری برای کسب درآمد در دبی را دارا می باشند بپردازیم.

کسب و کارهای پر درآمد در دبی

درآمد در دبی

تجارت با دبی و ایجاد بیزینسی که با تجارت در ارتباط باشد یک گزینه خوب برای برپایی در دبی است اما ایجاد همچین شغلی نیاز به داشتن تجربه و و اطلاعات جامع درباره بازار تجاری دبی دارد.

کافی شاپ و یا کافه تریا در دبی یکی از کسب و کار های پردرآمد است. برای برپایی آن ابتدا باید مجوز های لازم را دریافت نماییید. برای زدن کافی شاپ در دبی سرمایه زیادی لازم نیست و برخلاف این سرمایه کم اصولا سود قابل توجهی شامل حال شما می شود. البته خیلی بستگی دارد شما چه کافی شاپی و در چه منطقه ای برپا می کنید اما شما با دریافت مجوز مربوطه می توانید حتی یک کیوسک در هتل را اجاره نمایید.

راه اندازی کافی شاپ در دبی

کافی شاپ در دبی

یکی از دیگر کسب و کار های موفق در دبی ایجاد شرکت نظافتی است. برپایی این شرکت نیز مشخصا نیازمند دریافت مجوز های می شود. بعد از آن با استخدام چند کارمند می توانید کار خود را شروع نمایید. حداقل سرمایه برای این کسب و کار در دبی 200 هزار درهم برآورد شده است.

اجاره خانه یکی از دیگر کسب و کار های موفق و پر درآمد در دبی است. برای این کار دولت دبی دریافت مجوز قانونی را لازم می داند. شما می توانید خانه هایی را در دبی داشته باشید و در تعطیلات آنها را روزانه و یا ماهانه اجاره دهید. نکته مهم در این رابطه این است که خانه ها حتما باید مبله باشند. حداقل سرمایه لازم برای این کار 81000 دلار است.

سالن زیبایی در دبی یکی از انواع کسب و کار های پردرآمد در دبی است. البته همانطور که می دانید بر پایی سالن زیبایی در همه جای دنیا پر درآمد است. استخدام خدمه مورد نیاز برای سالن زیبایی می تواند به راحتی صورت پذیرد. بعد از برپایی آرایشگاه در دبی لازم است بازاریابی لازم برای جذب مشتری انجام شود از این رو برای برآورد هزینه ها هزینه تبلیغات را فراموش نکنید.

مشاوره IT و طراحی وب و درواقع دیجیتال مارکتینگ یکی از شغل های پر درآمد در دبی است. مزیتی که دولت دبی برای افرادی که همچین توانایی را دارند گذاشته است امکان برپایی شرکت در سال اول بدون داشتن دفتر اداری است. این به این معنا است که شما می توانید بدون اینکه دفتری را اجاره نمایید حتی یک نفره کسب و کار خود را آغاز نمایید. به یاد داشته باشید که رقابت در این زمینه بسیار بالا است اما اگر توانایی و پشتکار لازم وجود داشته باشد حتما موفق خواهید شد.

مشاوره املاک یکی از دیگر شغل های پردرآمد در دبی است و برای کسانی که تجربه لازم را در زمینه معاملات ملکی دارند بسیار مناسب است.

ایجاد شرکت توریسم در دبی نیز یک گزینه بسیار جذاب است. همانطور که می دانید دبی از چند دهه قبل تا به حال به عنوان یک پایگاه توریستی جذاب شناخته می شود. توریست ها از همه جای دنیا برای تفریح و خرید به دبی می آیند. این کار حداقل به 70 هزار دلار سرمایه نیاز دارد و یکی از شغل ها با آینده درخشان در دبی شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *