تجار و بازرگانان تمام دنیا از مزایا واردات کالا از دبی مطلع هستند. از همین رو است که علاقه زیادی به واردات از دبی دارند. اما مهم ترین سوال این است که پرسودترین کالای وارداتی از دبی چه کالایی هستند. خواند این مقتاه به شما کمک می کند تا به پاسخ صحیح این سوال دست پیدا کنید. با ما همراه باشید.

واردات کالا از دبی

بدون شک دبی یکی از مهم ترین مراکز واردات و ترخیص کالا است که هر ساله قراردادهای مختلفی بر اساس آن منعقد می شود. زیرا بسیاری از مردم می خواهند یک فروشگاه متفاوت راه اندازی کنند. بنابراین برای موفقیت در این زمینه باید برنامه ریزی درستی داشته باشند و سپس به عرضه پرسودترین کالای وارداتی از دبی ادامه دهند. چندین گزینه برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مدارک ترخیص کالا

مدارک ترخیص

پرسودترین کالای وارداتی از دبی

پرسودترین کالای وارداتی از دبی را نمی توان به یک مورد محدود کرد. زیرا این منطقه توانسته مساحت زیادی را اشغال کند. بنابراین اگر به فکر واردات کالا از دبی در حوزه تجاری هستید، اما هنوز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب دستگاه نگرفته اید، این موارد را در نظر بگیرید.

تلفن همراه و لوازم جانبی آن

صنعت فناوری در بین مردم بسیار محبوب شده است. با این حال، انجام بسیاری از کارها آسان شده است و با فرصت های متفاوتی که در اختیار آنها قرار دارد، می توان فعالیت های مختلفی را در طول روز انجام داد. بنابراین می توانید به واردات کالاهایی مانند تلفن همراه فکر کنید. مردم همیشه از این دستگاه استقبال کرده اند. چون در مد حرکت می کنند. از این رو می توانید از رجیستری گوشی موبایل به عنوان پرسودترین کالای وارداتی از دبی استفاده کنید.

لوازم جانبی موبایل همیشه مورد تقاضا هستند. ممکن است فردی در طول سال هیچ گوشی را عوض نکند، اما به دلایل مختلف نیاز به خرید شارژر، کیف گوشی، عینک و خیلی چیزهای دیگر دارد. بنابراین، اگر احساس می کنید که واردات گوشی هوشمند سود چندانی برای شما به همراه ندارد، می توانید به فکر واردات لوازم جانبی باشید.

تلفن همراه و لوازم جانبی

تلفن همراه

پوشاک

یکی دیگر از محصولات پرسود، واردات پوشاک از دبی است. به طور کلی لباس یکی از نیازهای اساسی است و افراد به نوعی به نوع خاصی از آن نیاز دارند. همچنین طبق سنت نوروزی مردم همیشه به نوآوری تمایل دارند. بنابراین بازار پوشاک همیشه داغ است و می توان به عنوان یک محصول پربازده به آن نگاه کرد.

لوازم یدکی خودرو

ماشین ها دائما فرسوده می شوند و به دلایل مختلف ممکن است آسیب ببیند. به همین دلیل در تعمیرگاه ها و مکانیک ها می توانید با انواع خودروهایی که به دلیل کمبود قطعات استفاده نمی شوند و از همه مهمتر خودروهای خارجی مواجه شوید. بنابراین اگر به دنبال پرسودترین کالای وارداتی از دبی هستید، می توانید لوازم یدکی خودرو را انتخاب کنید.

لوازم خانگی

کمتر کسی است که متکی به کالای برقی ایرانی باشد یا دوست داشته باشد از وسایل خارجی برای چشم و هم چشمی خود استفاده کند. لوازم خانگی از جمله این گزینه ها هستند. به همین خاطر به دلیل تحریم های اعمال شده، واردات کالا از دبی یا کشورهای دیگر با مشکل مواجه شده و گاها شاهد کمبود برخی لوازم خانگی در بازار هستیم. بنابراین اگر به دنبال بهترین کالا برای واردات هستید، لوازم خانگی به شما پیشنهاد می کنیم.

واردات لوازم خانگی

لوازم خانگی

گزینه های دیگری که به عنوان پرسودترین کالای وارداتی از دبی شناخته می شوند. این محصولات تنها تعدادی از بهترین کالاهای وارداتی از دبی هستند. که شامل موارد زیر است.

  • سنگ های قیمتی
  • دستگاه
  • مواد و کالاهای پلاستیکی
  • ذرت دامی
  • روغن دانه آفتابگردان
  • لپ تاپ
  • و…

مزیت واردات کالا از دبی

واردات کالا از دبی مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل نزدیک بودن دبی به ایران، هزینه حمل و نقل پایین است.
  • برای ترخیص کردن کالاهای وارداتی نیازی به پرداخت هزینه ندارید.
  • همچنین قیمت نهایی که برای کالا می پردازید چندان بالا نیست و این به دلیل عدم نیاز به پرداخت عوارض گمرکی است.
  • در نهایت، دبی می تواند به عنوان یک مرکز اصلی برای واردات کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد، زیرا در موارد مختلف تحریم هایی علیه ایران اعمال می شود. نیازی به پرداخت عوارض گمرکی نیست.
شرکت بازرگانی وارداتی

شرکت بازرگانی

شرکت بازرگانی واردات از دبی

اگر قصد تجارت در بازار دبی را دارید باید با قوانین و مقررات گمرکی و ترخیص کالاهایی که وارد می کنید آشنا باشید. در غیر این صورت می توانید از شرکت های فعال در این زمینه کمک بگیرید. فقیهی تریدینگ متخصصین و ترخیص کاران حرفه ای در زمینه تجارت و واردات انواع محصولات و کالاها را استخدام می کند تا در اسرع وقت و با نازلترین قیمت بهترین روش را برای واردات کالا از دبی شما در نظر بگیرند.

انتخاب بهترین راه حل برای ترخیص و واردات کالا باعث کاهش هزینه ها و از طرفی کاهش قیمت تمام شده کالا می شود و سرمایه گذار می تواند از واردات کالا از دبی سود بسیار خوبی کسب کند. به این ترتیب می توان با دو محور بر روی یک هدف تمرکز کرد، زیرا می توان از واردات کالا سود خوبی کسب کرد و رقابت پذیری را در بازار کالا افزایش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *