راهکارهای واردات کالا با سرمایه کم

واردات کالا با سرمایه کم

واردات کالا با سرمایه کم یکی از موضوعاتی است که برای بسیاری از کسب و کارها و کارآفرینان جذاب است. این موضوع از آن جهت برای بسیاری از دوستان جذاب شده است که تصور می کنند آیا واردات کالا با سرمایه کم هم امکانپذیر است؟ خب، برای رسیدن به پاسخ این مسئله که آیا واردات کالا با سرمایه کم هم امکان دارد یا خیر با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید تا با بررسی راهکارهای واردات کالا با سرمایه کم بهتر و راحتر این مسئله را درک کنید.

آیا واردات کالا با سرمایه کم امکانپذیر است؟

واردات کالا با سرمایه کم به معنای واردات کالا با هزینه‌های پایین است. این هزینه‌ها شامل هزینه‌های حمل و نقل، هزینه‌های گمرکی و هزینه‌های مربوط به خرید کالا می‌شود.

واردات کالا با سرمایه کم معمولاً برای کسب و کارهایی مناسب است که در آغاز فعالیت خود دسترسی به بودجه‌های بزرگ ندارند و می‌خواهند با هزینه کمتر به کالاهایی با کیفیت دسترسی داشته باشند.

 واردات کالا با سرمایه کم

راهکارهای واردات کالا با سرمایه کم

راهکارهای واردات کالا با سرمایه کم

انتخاب کالاهایی با قیمت پایین یکی از راهکارهای مهم در واردات کالا با سرمایه کم است. برای این کار می‌توانید به دنبال تامین کالا از منابعی با قیمت پایین‌تر باشید. برای مثال، می‌توانید به دنبال تامین کالا از منابع خارجی باشید که قیمت کالا در آن‌جا پایین‌تر است.

استفاده از شرکت‌های حمل و نقل با قیمت مناسب یکی دیگر از راهکارهای مهم در واردات کالا با سرمایه کم است. برای این کار می‌توانید به دنبال شرکت‌های حمل و نقل با قیمت مناسب باشید که به شما کمک می‌کنند هزینه حمل و نقل کالا را کاهش دهید.

استفاده از خدمات گمرکی با قیمت مناسب یکی دیگر از راهکارهای مهم در واردات کالا با سرمایه کم است. علاوه بر آن استفاده از تخفیفات ویژه  راه دیگری است که در ابتدای تجارت خود برای انجام واردات کالا با سرمایه کم و مناسب می توانید از آن استفاده کنید.

در حقیقت این راهکار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید هزینه مربوط به خرید کالاهای مورد نظرتان را کاهش دهید.

برای اینکه بتوانید با سرمایه کم واردات کالا انجام دهید می توانید از تسهیلات وام بانکی استفاده کنید. برای انجام این کار باید به دنبال  تسهیلات وام با کارمزد پایین باشید.

استفاده از تجربه کسب و کارهای دیگر یکی دیگر از راهکارهای مهم در واردات کالا با سرمایه کم است. برای این کار می‌توانید به دنبال تجربه کسب و کارهای دیگر در زمینه واردات کالا با سرمایه کم باشید و از تجربیات آن‌ها بهره ببرید.

پیدا کردن فروشگاه هایی که به صورت آنلاین فعالیت دارند و معتبر هستند هم گزینه مناسب دیگری است که شما دوستان بازرگان که به تازگی وارد عرصه تجارت شده اید کمک می کند تا بتوانید با سرمایه کم، کالاهای مناسب و با کیفیتی که مورد نیاز بازار می باشد را تهیه کنید.

یکی دیگر از راهکارهای مهم در واردات کالا با سرمایه کم استفاده از تکنولوژی است. انتخاب بازار هدف یکی دیگر از راهکارهای مهم در واردات کالا با سرمایه کم است. برای این کار می‌توانید به دنبال بازار‌های جدید با پتانسیل بالا باشید که به شما کمک می‌کنند هزینه‌های واردات کالا را کاهش دهید.

واردات از دبی

چرا واردات از دبی؟

چرا واردات از دبی؟

اگر می خواهید واردات کالا را با سرمایه کم آغاز کنید بهترین گزینه برای تجارت کشور امارات و شهر دبی است. حتما می پرسید چرا واردات از دبی؟

خب، باید بگوییم که، امارات کشوری است که در جنوب خلیج فارس واقع شده است و موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی هم با ایران دارد. این کشور به دلیل دسترسی داشتن به راه های آبی به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین قطب های بازگرانی جهان شناخته شده است.

شهر دبی هم از جمله شهرهای مهم این کشور است که دارای 27 منطقه تجاری است که هر آچه بخواهید را به آسانی می توانید در آنجا تهیه کنید. از جمله مهمترین مناطق برای واردات کالا از دبی بندر جبل علی، بندر رشید، حمریه و … است.

بندر جبل علی واقع در دبی، نزدیک‌ترین گزینه به بندرهای جنوبی ایران است و در واقع کوتاه‌ترین راه برای انتقال کالا به ایران را برای تجار فراهم می‌کند.

در صمن به خاطر تحریم های سیاسی این روزها امکان تجارت ایران با بسیاری از کشورهای اروپایی وجود ندارد. به همین خاطر دبی که ارتباط بسیار خوبی با تمامی کشورها دارد پل ارتباطی در دنیای تجارت است و بازرگانان ایرانی به راحتی هر آنچه که بخواهند از کشورهای تحریمی تامین کنند را می توانند در شهر دبی در اختیار داشته باشند.

واردات با سرمایه کم از دبی

مزیت واردات با سرمایه کم از دبی

مزیت واردات با سرمایه کم از دبی

از لحاظ مالی و تجاری، شهر دبی در کشور امارات مزیت های بسیار زیادی در امر واردات کالا دارد. مخصوصا برای افرادی که در ابتدای کار هستند و سرمایه چندان زیادی برای این کار در اختیار ندارند.

خوشبختانه وارد کردن هر کالایی که بخواهید از دبی سود مناسبی را برای شما دربر خواهد شد و تجارت مقرون به صرفه ای را نیز تجربه خواهید کرد. به همین خاطر ایت که دبی از جمله مقاصد اصلی برای واردکنندگان ایرانی است.

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم این روزها خرید و واردات کالاهی با کیفیت از بسیاری کشورها به دعلت تحریم های موجود امکانپذیر نیست و این در حالی اسن که واردات از دبی روند تجارت را برای بازگانان ایرانی در این شرایط آسان کرده است.

در حقیقت تجار و بازرگانان ایران با خرید انواه کالاهای باکیفیت اروپایی از بازار دبی می توانند به راحتی واردات آنها را به کشور خود انجام دهند و از فروش آنها سود مناسبی بدست آورند.

از جمله مزیت هایی که واردات کالا از لحاظ تجاری و مالی از دبی برای بازرگانان ایرانی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هزینه مناسب واردات از دبی به ایران
  • واردات کالاهای باکیفیت از دبی به ایران
  • واردات از نقاط مختلف دنیا به واسطه دبی
  • امکان مرجوع کردن کالا
  • هزینه پایین ترخیص کالا از دبی و در دبی

نکات مهم برای واردات با سرمایه کم

با رعایت نکات زیر امکان واردات با هر سرمایه‌ای از دبی برای شما امکان پذیر است.

  1. آگاهی از روند واردات از دبی و کسب اطلاعات و گرفتن مشاوره از افراد کاربلد
  2. دریافت پیش فاکتور از فروشنده برای جلوگیری از متضرر شدن
  3. خرید عمده از امارات
  4. آشنایی با بازار داخلی
  5. به دنبال کالاهایی باشید که در طی زمان خراب نمی‌شوند
واردات کالا

نکات مهم برای واردات با سرمایه کم

در نهایت اینکه

از آنجایی که کشور ایران در مجاورت و همسایگی کشور امارات می باشد و شهر دبی از جمله شهرهای کشور امارات است که بهترین واسطه بین ایران دیگر قطب های اقتصادی دنیا می باشد واردات کالا از این کشور باعث شده که بازرگانان و تجار ایرانی علاقه زیادی به تجارت با کشور امارات داشته باشند.

از طرفی هم وجود تحریم های امروزی باعث شده تا دبی بستر مناسبی را برای بازرگانان تازه کار که قصد واردات کالا با سرمایه کم را دارند فرام کند تا آنها بتوانند بهترین و باکیفیت ترین کالاهای اروپایی را در بازارهای دبی به راحتی تهیه کنند و برای وارد کردن آنها به کشور مشکلی نداشته باشند.

سوالات مربوط به واردات کالا با سرمایه کم

1راهکارهای واردات کالا با سرمایه کم چیست؟
انتخاب کالاهای با قیمت پایین، استفاده از شرکت‌های حمل و نقل با قیمت مناسب، استفاده از خدمات گمرکی با قیمت مناسب، استفاده از تخفیفات ویژهاستفاده از تسهیلات وام، استفاده از تجربه کسب و کارهای دیگر، استفاده از فروشگاه‌های آنلاین،8. استفاده از تکنولوژی و انتخاب بازار هدف.
2هزینه واردات از دبی شامل چه مواردی می‌شود؟
هزینه‌های بیمه کالا،هزینه‌های مربوط به حمل و نقل بین المللی کالا، هزینه بارگیری کالا در مرزهای تجاری، هزینه‌های ترخیص و امور اداری و تشریفات گمرکی، هزینه‌های مالیاتی، عوارض ورودی کالا و هزینه‌های مربوط به تعرفه‌های گمرکی.
3چرا واردات از دبی را برای سرمایه کم انتخاب کنیم؟
دبی یکی از مهم‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است که دارای ۲۷ منطقه آزاد تجاری می‌باشد که امکان تجارت آسان را برای بازرگانان فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *