واردات کالا از دبی از طریق بندر شارجه یک راه هوشمند برای واردات است. چه متقاضی باربری کوچک باشید و چه قصد واردات مقادیر زیادی کالاهای چینی، اروپایی و آمریکایی را دارید، گروه بازرگانی فقیهی می تواند محموله شما را از هر نقطه ای به دبی و شارجه و از آنجا به مراکز فروش مطمئن ببرد. واردات کالا از دبی ته لنجی سرویسی ویژه است. به این خاطر که کارفرما قادر به خرید و دریافت هر محموله ای در ایران با هر میزان سرمایه، صرف نظر از مبدا آن خواهد بود. در ادامه، جنبه های فنی این پیشنهاد را زیر ذره بین قرار می دهیم. اگر شما در زمینه واردات کالا از دبی فعالیت دارید، حمایت ما تا آخرین سطرهای این مقاله بی ارزش نخواهد بود.

واردات کالا کانتینری

واردات کانتینری

واردات کالا از دبی ته لنجی

درباره واردات کالا از دبی ته لنجی باید گفت که قانونی در این باره وجود دارد. که از روی این قانون واردات با آن ته لنجی محسوب می شود. همه دریانوردان می توانند ۶ بار در سال کالا تا سقف ۱۵۰۰ دلار را بدون عوارض گمرکی وارد کنند. اما باید کالاهای وارداتی صادر نشده و مصرف شود. قاچاقچیان با استفاده از این فرصت به اصطلاح محموله خود را روی باربر یا چتر باز می کنند و سپس به نحوی بندر را ترک می کنند. اگر بخواهیم میزان قاچاق را تخمین بزنیم باید توجه داشته باشیم که هر بندر 1به طور متوسط ​​۱۰ تا ۵۰ لاین دارد که می تواند ۱۰۰ تا ۵۰۰ تن کالا وارد کند.

واردات از دبی به صورت قاچاق

واردات کالا از دبی ته لنجی به خودی خود قاچاق محسوب نمی شود. اما روش هایی برای قاچاق وجود دارد. در ادامه روش های دیگر واردات کالا از دبی به صورت قاچاق صحبت می کنیم.

وارات کالا قاچاقی

وارات قاچاقی

واردات کانتینر

اگرچه در این روش همه چیز قانونی به نظر می رسد، اما کالا چیز دیگری اعلام می شود، این یک روش محبوب برای قاچاقچیان است زیرا فقط تعداد محدودی کانتینر توسط گمرک عکسبرداری می شود.

واردات از طریق مناطق آزاد

به این ترتیب کالا از دبی به یکی از مناطق آزاد جنوب مانند کیش و چابهار و از آنجا با مسافر یا کانتینر به شهرهای مرکزی حمل می شود.

بیانیه کم

در این روش صاحب کالا بار خود را قانونی اعلام می کند و فقط برخی از اطلاعات را کمتر افشا می کند، مثلاً ارزش کالا را کاهش می دهد.

استفاده از فرصت های حمل و نقل

در این روش کالا برای صادرات از طریق کشور به کشور دیگری آورده می شود اما در میانه راه تخلیه و با کالاهای دیگری جایگزین می شود. با توجه به سیستم های امنیتی گمرک و گمرکات الکترونیکی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در امر قاچاق کالا را به قاچاقچیان توصیه نمی کنیم.

انواع روش های حمل و نقل

روش های حمل و نقل

واردات و ترخیص کالا از دبی

اگر بخواهیم مقدمه ای کوتاه از دبی بگوییم. دلیل علاقه مندی تجار و بازرگانان ایرانی نیز به واردات کالا از دبی نیز مشخص می شود. باید گفت که دبی شهری در کرانه جنوبی خلیج فارس در امارات  است. این شهر از نظر جغرافیایی از شمال به راس الخیمه، از جنوب به ابوظبی، از شرق به عمان و از غرب به عجمان محدود می شود. این شهر یکی از مهم ترین مراکز اقتصادی و تجاری در خاورمیانه و آسیا است. دبی به دلیل پتانسیل بالای اقتصادی و تجاری، حجم زیادی از واردات و صادرات منطقه را پوشش می دهد.

بر اساس قانون تجارت امارات، هیچ گونه عوارض گمرکی برای صادرات و واردات وجود ندارد. پس تجار و بازرگانان هیچ گونه عوارضی پرداخت نمی کنند. بنابراین هزینه واردات کالا از دبی ته لنجی یا هر صورت دیگر به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. بسیاری از شرکت ها، تجار و بازرگانان ایرانی تمایل دارند با این خروج وارد معادله شده و شفاف سازی کنند، اما قوانین گمرکی موجود، پیچیدگی کار را برای افراد مختلف بالا می برد. دانستن قوانین و مراحل ترخیص کالا از گمرک در این بنادر به شما کمک می کند تا به راحتی کار خود را انجام دهید. اگر در این زمینه تجربه یا تخصص ندارید می توانید با کارشناسان بازرگانی فقیهی تریدینگ تماس بگیرید تا مشاوره لازم را دریافت کرده و مراحل رسمی سازی را انجام دهید.

مراحل ترخیص کالا از دبی توسط شرکت ترخیص فقیهی

مراحل ترخیص کالا از دبی توسط شرکت فقیهی کمی منفاوت است. این به خاطر است که متخصصان ما پس از انجام سالها تجربه و تحقیقات در این باره بهترین و سریع ترین راه ترخیص کالا را از دبی بافتند. شما نیز با به دست آوردن این اطلاعات ارزشمند می توانید راه ترخیص را برای تجارت خود هموارتر کنید. پس با ما همراه باشید.

الف) ارزش کالایی را که قصد ترخیص و واردات آن را دارید بررسی کنید

اولین قدم در فرآیند ثبت نام در شرکت فقیهی، دریافت اطلاعات کامل محصول و قیمت آن از فروشنده خارجی است. این اطلاعات مهم است زیرا باید در اظهارنامه ترخیص کالا از گمرک شما درج شود. بنابراین برای انجام مراحل ثبت نام باید این اطلاعات را به دست آورده و در اختیار ما قرار دهید.

ب) بررسی هزینه های واردات کالا و ترخیص از دبی

مرحله دوم در فرآیند ثبت نام، تعیین قیمت کالاهای وارداتی از دبی است. تعیین قیمت کالاهای ورودی از دبی به عوامل مختلفی از جمله میزان مورد نیاز افراد، قیمت نهایی کالا، شرایط بازارهای داخلی برای فروش کالا و مدت زمان مورد نیاز برای فروش آن کالاها در دبی بستگی دارد. بازار. شرکت ها قبل از انجام هرگونه معامله در رابطه با واردات کالا از دبی باید کد تعرفه گمرکی را بدانند. در این رابطه فروشنده موظف است برای ترخیص از گمرک پیش فاکتور صادر کند.

هزینه های واردات کالا

هزینه واردات کالا

ج) محاسبه بهای تمام شده کالاهای وارداتی

قیمت نهایی کالاهای وارداتی پس از محاسبات گمرکی تعیین می شود. پس از محاسبه گمرکی، برگه ترخیص کالا برای حمل صادر و قیمت نهایی کالا اعلام می شود. ترانزیت و حمل کالا، انبارداری و .. سایر هزینه های مربوط به کالا نیز باید محاسبه شود.

د) اخذ مجوز ثبت سفارش کالا جهت واردات و ترخیص

گمرک جمهوری اسلامی ایران، واردکننده را ملزم به اخذ مجوزهای مناسب برای واردات هر نوع کالایی می کند، بنابراین برای واردات کالا از دبی باید مجوزهای لازم را داشته باشید. البته نیاز به مجوز فقط برای کالاهای وارد شده از دبی نیست، بلکه برای کالاهایی که از هر کشور دیگری وارد می شود نیز نیاز به مجوز است. در صورت عدم وجود مجوز واردات کالا از ورود آن جلوگیری خواهد شد. ما در کارا تمامی مجوزهای ثبت محصول را برای مشتریان خود دریافت می کنیم.

ه) هزینه کم حمل و نقل از دبی

ترخیص کالا و واردات کالا از دبی و کشورهای حاشیه خلیج فارس به دلیل کاهش هزینه حمل و نقل و عدم پرداخت حقوق و عوارض گمرکی نسبت به سایر کشورها مقرون به صرفه تر است.

واردات از دبی ته لنجی هزینه های کمتری نسبت به سایر روش های دیگر دارد. از همین رو است که بعضی از تجار این روش را برای واردات انتخاب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *