در این مقاله به بررسی نحوه تجارت، واردات کالا از دبی و همچنین واردات کالاهای پر سود از دبی به ایران می پردازیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این باره کسب کنید.

واردات کالاهای پر سود از دبی

در دسترس بودن کالاهای خاص و دسترسی به بازارهای جهانی از طریق دبی یکی از محورهای اصلی و مهم تجارت با این شهر است. دبی از دیرباز به عنوان مرکز تجاری خاورمیانه شناخته شده است. با وجود هجوم انواع کالاها به دبی از کشورهای مختلف و شرکت ها و برندهای معروف دنیا، پتانسیل این شهر برای تجار ایرانی افزایش یافته است و اکثر تجار تمایل دارند اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را از دبی خریداری کنند.

اما واردات کالا از دبی نیازمند آشنایی با اصول و قوانین کشور امارات و مشاوره و تجربه کافی در این زمینه دارد. یک تاجر برای تجارت بین المللی در دبی باید اطلاعات و دانش کافی در مورد تعرفه های گمرکی، حمل و نقل سریع، مسدودسازی و خرید کالاهای اروپایی با کیفیت از بازارهای دبی داشته باشد. در این راستا شرکت بازرگانی فقیهی تریدینگ می تواند با استفاده از مشاوران و کارشناسان معتبر در زمینه واردات از دبی به تجار و بازرگانان در انجام معاملات سودآور کمک کند.

 

دبی مرکز تجارت بین الملل

دبی مرکز تجارت

همانطور که اشاره شد، دبی مرکز تجارت بین المللی در خاورمیانه است. بیشتر تجارت عمده بین چین، کره جنوبی و کشورهای عربی در منطقه تجاری دبی است. همچنین در این کشور با خط تولید قوی، نمایندگی های بزرگ برندهای معروف محصولاتی را عرضه می کنند که به بازار امکان داد و ستد و واردات این محصولات و کالاها را از دبی به راحتی می دهد. از سوی دیگر سیاست های در نظر گرفته شده توسط دولت امارات باعث تسهیل واردات و قانونی شدن کالا از این کشور شده است. بنابراین برای تجار و بازرگانان مقرون به صرفه تر است.

اما تمامی مراحل ترخیص و واردات کالا از دبی باید طبق قوانین بین المللی دو کشور انجام شود. بنابراین استفاده از کادر حرفه ای ترخیص کالا می تواند ورود و ترخیص کالا از دبی را برای تجار آسان و تسهیل کند. با استفاده از کارشناسان و متصدیان حرفه ای در زمینه واردات کالا از دبی می توانید با متخصصین شرکت فقیهی تماس بگیرید و از خدمات این شرکت در زمینه واردات از دبی کمک و راهنمایی بگیرید.

چگونه از دبی کالا وارد کنیم؟

هر تاجری که قصد ورود به دبی و ترخیص کالا را دارد ابتدا باید با قوانین بین المللی و داخلی امارات متحده عربی آشنایی کامل داشته باشد. زیرا خرید کالا قبل از انتقال و ترخیص آن باید طبق قوانین بین المللی واردات و ترخیص کالا از گمرک انجام شود. تاجری که با حقوق بین الملل آشنایی کامل دارد می تواند اطلاعات دقیق تری در مورد خرید و فروش و واردات کالا از دبی به دست آورد و بر اساس این اطلاعات به سرعت برنامه ریزی و کالا را وارد کند.

همچنین دانستن قوانین و رویه‌های واردات و رسمی‌سازی کالاها مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است که تاجر برای فعالیت‌های تجاری و بازرگانی توان پرداخت آن را ندارد. بنابراین تاجران و اهالی بازرگان باید برای برنامه ریزی و راه اندازی تجارت با دبی مطابق با تجربه و دانش این افراد با مشاوران و کارمندان حرفه ای در این زمینه مشورت و کمک کنند. اما سپردن تجارت واردات  کالا از دبی به گمرکات حرفه ای و مشاوران تجاری کارآمد نه تنها کار را ساده می کند، بلکه موانع حضور تاجر برای ترخیص کالا از گمرک را کاهش داده و تاجر می تواند در کانون توجه قرار گیرد.

واردات از دبی به ایران

واردات از دبی

مزایای واردات از دبی

سرمایه گذاری کم برای خرید و واردات کالا از دبی در نتیجه برخی تحریم ها در ایران و رونق اقتصادی، محصولات مختلف در دبی در معرض تقاضای کمتر و شرایط بازار در ایران هستند که ارزش کالاهای وارداتی به ایران را تعیین می کند.

واردات کالاهای پر سود از دبی

در سال‌های اخیر واردات کالاهای پر سود از دبی شامل منسوجات و پوشاک، کفش‌های ورزشی، لوازم جانبی تلفن همراه، لپ‌تاپ، موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی حیوانات، دوربین‌های دیجیتال، وسایل نقلیه موتوری، فولاد رنگین و شکر است.

درباره مزایای واردات کالا از دبی برای ایرانیان می توان گفت که کاهش هزینه حمل و نقل برای تجار ایرانی به دلیل نزدیک بودن دبی به ایران و عدم پرداخت هزینه های گمرک امارات، واردات را برای ایرانیان جذاب تر کرده است.

واردات لوازم خانگی

به دلیل هزینه های گمرکی بالای لوازم خانگی دبی و همچنین تقاضای زیاد در بازار ایران، اکثر لوازم خانگی از دبی به صورت قاچاق وارد ایران می شود. زیرا این اجناس سود زیادی هم دارند. اگر لوازم خانگی به صورت قانونی وارد ایران شود، تجار باید آنها را به قیمت بالایی بفروشند که صرفه اقتصادی ندارد.

واردات لوازم خانگی از دبی

واردات لوازم خانگی

همچنین واردات لوازم خانگی در کشور به دلیل تنظیم بازار و اولویت فروش بیشتر کالاهای ایرانی با مشکلات زیادی مواجه است. از این رو اکثر برندهای خارجی لوازم خانگی به صورت قاچاق وارد کشور می شود که این امر مانع از عرضه لوازم خارجی در بازار ایران نمی شود.

شرکت واردات کالا از دبی

واردات از دبی مستلزم آگاهی از نحوه ترخیص کالا و قوانین تجارت دبی است. به همین دلیل است که شرکت های بازرگانی در دبی وجود دارند که با استفاده از نیروی متخصص و کارگزاران حرفه ای ترخیص کالا در کمترین زمان و با نازلترین قیمت اقدام به رسمی و واردات از دبی برای تجار و بازرگانان ایرانی می کنند.

همچنین در امارات به دلیل موقعیت جغرافیایی کالا در خلیج فارس رونق تجاری و خوبی به خاطر نزدیکی دارد. بنابراین اگر شخصی قصد واردات کالا از دبی را دارد بهتر است کالا را از طریق شرکت های دبی و نمایندگی های ترخیص کالا به ثبت برساند.

فقیهی تریدینگ با استفاده از کادری متخصص با بهترین روش های ترخیص آشنا بوده و دارای نمایندگی در دبی می باشد و می تواند در اسرع وقت و با نازلترین قیمت کالای شما را تمیز و وارد کند. اگر تصمیم به واردات کالا از دبی به صورت تکی  یا عمده دارید می توانید با کمک متخصصان این شرکت با کمترین هزینه و در کمترین زمان و با سود بیشتر از طریق این شرکت کالای خود را تمیز کنید. برای هرگونه مشاوره یا مشکل در ترخیص و واردات کالاهای پر سود از دبی با مشاوران و کارشناسان ما در تیم فقیهی تریدینگ به آدرس https://faghihitrading.com/ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *