روند واردات پرسود از دبی

واردات پرسود از دبی

این روزها کشورهای زیادی هستند که در عرصه تجارت فعالیت دارند و تجار و بازرگانان ایرانی نیز واردات و صادرات اغلب کالاهای خود را از این کشورها انجام می دهند. بدون شک آنچه که در دنیای تجارت برای بازرگانان دارای اهمیت می باشد سودی است که از تجارت خود بدست می آورند. بنابراین این مسئله برایشان اهمیت زیادی دارد که کشوری را انتخاب کنند که از هر لحاظ بتوانند با تجارت آن سود مورد نظرشان را بدست آورند. واردات کالا از دبی می تواند یکی از گزینه هایی باشد که تجار زیادی به آن علاقه مند می باشند. تجارت با این کشور مزیت های زیادی دارد که در مقالات قبلی بارها به آن ها اشاره کرده ایم. آنچه که برای بازرگانان دارای اهمیت است این است که  برای واردات پرسود از دبی چه کار باید انجام دهند؟!

با فقیهی تریدینگ تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بیشتر درباره دبی و واردات پرسود با این کشور تجاری در خاورمیانه بدانید.

روند واردات کالا از دبی

برای اینکه بهتر متوجه واردات پرسود از دبی شوید، نیاز است بدانید که روند وارد کردن کالا از این کشور باید به چه صورتی انجام شود.

حتما به این موضوع واقف هستید که دبی از مهم ترین مراکز و کشورهای تجاری به شمار می آید که هر ساله قراردادهای مختلفی توسط بازرگانان زیادی با این کشور بسته می شود.

دلیل این همه متقاضی برای تجارت با دبی نزدیک بودن این کشور به مرز ایران و هزینه های کمی است که باید بابت حمل و نقل کالاهایی که خریداری می شود به گمرکات پرداخت شود.

شما بازرگانان عزیز می توانید هر کالایی که دوست دارید را از این کشور وارد کنید. خوبی این تجارت این است که بیشتر کالاهای وارداتی از دبی سود بسیار زیادی را نصیب شما خواهند کرد.

 واردات کالا از دبی

روند واردات کالا از دبی

واردات پرسود از دبی

اما برای واردات پرسود از دبی نیاز است که شما بدانید کدام دسته از کالاها هستند که با وارد کردن آن ها از دبی می توانید در کشور خود، فروشی خوبی از آن ها داشته باشد و برایتان سودآور می باشند.

در حقیقت باید از بازار فروش کالاهایی که قصد وارد کردن آن ها را از دبی دارید بخوبی اطلاعات به روزی در اختیار داشته باشید.

اما برای آنکه بتوانید از این کالاها به سودی که مد نظرتان می باشد برسید باید قبل از هرگونه اقدامی برای واردات کالا از نحوه بسته بندی کالاهایی که خریداری کرده اید اطمینان بدست آورید و به این مسئله توجه زیادی داشته باشید.

دقت کنید اگر بسته بندی کالاهای شما آنطور که باید نباشند در زمان ترخیص کردن کالاهای وارداتی در گمرکات کشور به مشکل برمی خورید.

مسئله مهم بعدی اینکه تما در زمان بستن قرار داد باید توافقاتی بین دو طرف معامله صورت گیرد تا اگر خدای نکرده خسارتی در طول فرآیند تجارت به وجودآمد هر دو طرف معامله موظف به پرداخت آن باشند.

پس، با توجه به مواردی که به آن ها اشاره کردیم شما بازرگانان عزیزی که قصد دارید از کشور دبی کالایی را وارد کشور خودتان کنید برای اینکه به سودی که مد نظرتان می باشد دست پیدا کنید باید به نکات و موارد مهم بسیاری در حین تجارت خود توجه داشته باشید.

واردات پرسود از دبی

واردات پرسود

پرسودترین کالای وارداتی از دبی

در متن بالا به این موضوع اشاره کردیم که برای واردات پرسود از دبی باید از بازار فروش کالاهایی که قصد وارد کردن آن ها را به کشور دارید بخوبی مطلع باشید و بدانید چه کالاهایی هستند که واردات آن ها می تواند برای شما سودآور باشد.

خوشبختانه اکثر کالاهایی که شما از دبی وارد می کنید در دسته بندی کالاهای سودآور قرار دارند و بازار فروش بسیار خوبی هم دارند.

در این بخش به اختصار اشاره ای به چند نمونه از این کالاهای سودآور کرده ایم.

  • تلفن همراه و لوازم جانبی آن
  • پوشاک
  • لوازم یدکی خودرو
  • لوازم خانگی
  • سنگ های قیمتی
  • مواد و کالاهای پلاستیکی
  • ذرت دامی
  • روغن دانه آفتابگردان
  • لپ تاپ
 کالای وارداتی از دبی

پرسودترین کالای وارداتی از دبی

موارد مهم برای واردات پرسود از دبی

برای اینکه بتوانید در تجارتی که با کشور دبی قرار است انجام دهید موفق باشید و بتوانید واردات پرسود از دبی داشته باشید باید به نکات و موارد مهمی توجه داشته باشید.

ما تا به اینجای کار برایتان عنوان کردیم که روند وارد کردن کالا از دبی به چه صورت می باشد و شما می توانید چه کالاهایی را از این کشور وارد کنید تا سود مناسبی از تجارت خود بدست آورید.

حال در این بخش از مقاله امروز می خواهیم به نکات و مواردی اشاره داشته باشیم که می توانند در این تجارت به شما کمک زیادی کنند.

یکی از نکات بسیار مهم در دنیای تجارت داشتن تجربه و تخصص زیاد می باشد. شما دوستان بازرگان عزیزی که قصد واردات کالا از دبی را دارید و می خواهید با این کشور وارد تجارت شوید نیاز است بدانید که قبل از هر اقدامی برای تجارت با این کشور باید درباره قوانین و ضوابط این کشور درباره واردات، صادرات و ترخیص کالا اطلاعات به روز در اختیار داشته باشید.

اطلاعات به روز داشتن درباره موارد عنوان شده به تجارت شما کمک زیادی خواهد کرد و برایتان سود و مزیت های زیادی را به همراه خواهد داشت.

پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از خرید کالای مورد نظرتان جهت وارد کردن آن به کشور خودتان درباره آن کالاها اطلاعات کافی بدست آورید(قیمت و مشخصات کالا).

فراموش نکنید که شما می بایست قیمتی که برای کالای وارداتی مشخص شده است را در اظهارنامه به ثبت برسانید. توجه داشته باشید که قیمت ثبت شده در اظهارنامه قیمت تمام شده کالای شما نیست بلکه قیمت تمام شده کالا بعد از محاسبه کردن حقوق گمرکی، هزینه حمل و نقل کالا و بیمه تعیین می‌شود.

واردات از دبی

نکات مهم برای واردات از دبی

کالاهای وارداتی باید چه شرایطی داشته باشند؟

لازم است بدانید اگر می خواهید واردات پرسود از دبی داشته باشید باید بدانید که کالاهایی که قصد وارد کردن آن ها را دارید باید دارای چه شرایطی باشند.

  1.  میزان هزینه واردات
  2. میزان سود کالا
  3. میزان مصرف آن در کشور
  4. مشتریان بالقوه
واردات پرسود از دبی

شرایط واردات کالا از دبی

در نهایت اینکه

به عنوان حُسن ختام یادآوری می کنیم که برای واردات کالا از دبی بهترین کار این است که قبل از هرگونه اقدامی درباره قوانین و مقررات این کشور در امر تجارت بخوبی اطلاعات بدست آورید.

دقت داشته باشید که اطلاع قبلی داشتن درباره بازار فروش کالاهایی که شما قصد وارد کردن آن ها را دارید در دنیای تجارت به شما کمک زیادی خواهند کرد و می توانید واردات پرسود از دبی یا هر کشور تجاری دیگری داشته باشید.

امیدواریم که موارد عنوان شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشند. در ضمن شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از دنیای واردات، صادرات و حتی ترخیص کالا با مشاوران ما از طریق سایت faghihitrading.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به واردات پرسود از دبی

1بهترین واردات از دبی چیست؟
عمده محصولات قابل واردات از امارات متحده عربی عبارتند از: راکتورهای هسته ای، بویلر، ماشین آلات و غیره، مواد شیمیایی آلی، تجهیزات الکتریکی، الکترونیکی، آهن و فولاد، دستگاه های نوری، عکس، فنی و پزشکی.
2تجارت اصلی دبی چیست؟
بخش حمل و نقل یکی از محرک های اصلی رشد اقتصادی در دبی است. ارزش بخش حمل و نقل و ذخیره سازی در سال 2017 به 12.5 میلیارد دلار رسید که 11.2 درصد از اقتصاد دبی را تشکیل می دهد.
3آیا دبی برای تجارت کشور خوبی است؟
از لحاظ تاریخی، موقعیت جغرافیایی آن اتصالات آسان، شبکه های تجاری و دسترسی به تجارت را تسهیل کرده است. در عصر مدرن، دبی به یکی از مقاصد برتر جهان برای تشکیل شرکت تبدیل شده است. این شهر مزایای شرکتی زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *