واردات لوازم آرایشی از دبی

ما یک شرکت فعال در زمینه واردات کالا از دبی هستیم. یکی از انواع کالا های وارداتی پرطرفدار از دبی شامل لوازم آرایشی است که در این مقاله به برسی نحوه واردات آنها می پردازیم. واردات لوازم آرایشی از دبی یکی از سودآور ترین انواع واردات است. چرا که اقلام آرایشی وارداتی در کشور ما طرفداران زیادی دارد و ایران یکی از کشور هایی است که بیشترین مصرف لوازم آرایشی را در سطح جهانی دارد. اما متاسفانه این روزها واردات لوازم آرایشی از دبی با مشکلاتی اعم از افزایش تعرفه های گمرکی، ممنوعیت واردات و دیگر موارد همراه بوده است. انواع لوازم آرایشی وارداتی ایران از دو طریق وارد می شوند یکی از این روش ها واردات قانونی لوازم آرایشی است که این نوع لوازم آرایش زیر نظر وزارت بهداشت وارد می شوند و دارای تاییدیه بهداشتی هستند. اما لوازم آرایشی قاچاق با دومین روش واردات، وارد می شوند که تمامی این نوع لوازم آرایش فاقد تاییدیه بهداشتی هستند.

واردات عمده لوازم آرایش

واردات لوازم آرایش

هزینه واردات لوازم آرایشی از دبی

هزینه واردات لوازم آرایشی از دبی یکی از مهمترین سوالاتی است که همیشه برای تجاری که در پی واردات لوازم آرایشی از دبی هستند پیش می آید. برای برآورد هزینه واردات لوازم آرایشی لازم است چند آیتم را مورد برسی قرار دهیم.

  • یکی از این آیتم ها هزینه مربوط به خریدخارجی است. این هزینه ها برای یافتن فروشنده خارجی نیاز است.
  • هزینه دوم که بخش عمده هزینه واردات را در بر میگیرد هزینه های خرید خود محصول آرایشی است.
  • هزینه بازرسی کیفی محصول قدم بعدی است. این کار برای اطمینان از کیفیت محصول انجام می شود. برای این کار اصولا وارد کننده قبل از واردات و خروج محصول از کشور مبدا محصول را جهت اطمینان مورد بازرسی کیفی قرار می دهد.
  • هزینه های حمل و نقل از دیگر هزینه های غیر قابل انکار برای انواع واردات کالا است. برای واردات لوازم آرایشی از دبی از آنجایی که لوازم آرایش حجم و وزن زیادی را شامل می شوند و بسیاری از آنها شکننده هستند نیاز به بسته بندی خاص دارند از این رو هزینه واردات آنها اصولا بیشتر از دیگر کالا های معمولی است.
  • هزینه انبار داری کالا یکی از دیگر هزینه های انکار نا پذیر است. این هزینه برای وقتی که کالا شما هنوز از گمرک ترخیص نشده است و در انبار های گمرک مانده است دریافت می شود.
  • آخرین هزینه هزینه های گمرکی است که با توجه به تعرفه های واردات لوازم آرایش برآورد می شود. اظهارنامه گمرکی شما که باید به گمرک ارائه شود مهمترین مدرک برای تعیین تعرفه های گمرکی است.
هزینه حمل لوازم آرایشی از دبی

هزینه واردات از دبی

هزینه های گمرکی واردات لوازم آرایشی

هزینه های گمرکی واردات لوازم آرایشی شامل هزینه های صدور ترخیصیه که باید به کشتیرانی پرداخت شود، هزینه های توقف کالا در انبار تا صدور ترخیصیه، هزینه های لازم به عنهوان وثیقه کانتینر در صورت نیاز به کانتینر، هزینه قبض انبار الکترونیکی، هزینه لاک و مهر، هزینه های اظهارنامه، هزینه های آزمایشگاه، هزینه های ثبت سفارش، هزینه های مربوط به دستمزد ترخیص کالا و در نهایت 5% ارزش افزوده برای ترخیص کالا از گمرک می شود.

هزینه واردات لوازم آرایش از دبی

هزینه واردات از دبی

مدارک لازم برای واردات لوازم آرایشی

در این پاراگراف قصد داریم مدارک لازم برای واردات لوازم آرایش را برای شما نام ببریم.

  • یکی از مهمترین مدارک لازم برای واردات لوازم ارایشی از دبی گواهی منبع است.
  • فهرست بسته بندی یا پکینگ لیست لازم است چرا که مشخصات کامل محصول آرایشی وارداتی در آن درج شده است.
  • دریافت فاکتور فروش یا اینویس نیز ضروری است.
  • ارائه اظهارنامه گمرکی نیز ضروری است.
  • دریافت برگه سبز گمرک برای خروج کالا از گمرک لازم است.
  • دریافت برچسب زرد رنگ اصالت کالا.
  • دریافت پروانه ورود کالا.
  • دریافت گواهی GMP که نشان دهنده کیفیت بالا محصولات آرایشی است.
  • دریافت ایران کد که یک کد 16 رقمی است.
  • دریافت طرح شبنم برای نشان دادن اصالت کالا.
  • دریافت گواهی آزاد فروش محصولات ارایشی وارداتی.
  • دریافت مجوز مصرف که توسط سازمان های بهداشت ارائه می شود.
  • دریافت برگه فرمولاسیون که موجب تایید موارد تشکیل دهنده لوازم آرایشی توسط وزارت بهداشت است.
مدارک لازم برای واردات لوازم آرایشی از دبی

مدارک لازم برای واردات از دبی

واردات لوازم آرایشی و بهداشتی

واردات لوازم آرایشی و بهداشتی از بیش از 35 کشور جهان به ایران انجام می شود. اما بیشترین حجم لوازم آرایشی وارداتی به ایران از کشور هایی مانند امارات، فرانسه، هند، ترکیه، ایتالیا و اسپانیا انجام می شود. در سال های گذشته بیشترین حجم واردات لوازم آرایشی از دبی انجام شده است. واردات از دبی رو به افزایش بوده است و آمار ها نشان دهنده سعودی بودن واردات از دبی از این به بعد نیز می باشد. دومین کشوری که بیشترین حجم واردات کالا به ایران از آنجا انجام می شود فرانسه است. همانطور که می دانید لوازم آرایشی که در فرانسه تولید می شوند دارای کیفیت بالایی هستند و در ایران بسیار محبوب هستند.  اما از آنجایی که سال ها است کشور ما در تحریم است تمامی لوازم آرایشی اروپایی توسط دیگر کشور های واسطه مانند دبی و ترکیه وارد ایران می شوند و امکان واردات مستقیم آنها وجود ندارد. بیشتر شامپو های فرانسوی است که وارد ایران می شود و از آلمان بیشتر موارد سفید کننده دندان و پاک کننده های بهداشتی وارد می شود.

واردات کالا خاص از دبی

واردات کالا از دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *