شرایط واردات قطعات کامپیوتر از دبی

واردات قطعات کامپیوتر از دبی

این موضوع بخوبی برای همه ما روشن است که امروزه با پیشرفت در تکنولوژی استفاده و کار با رایانه و کامپیوتر چندین برابر شده است. به همین خاطر است که بیشتر کشورها نیاز به قطعات و وسایل جانبی این دستگاه دارند و همین مسئله موجب شده است تا واردات قطعات کامپیوتر از دبی رونق زیادی بگیرد.

واردات این قطعات از کشور دبی بسیار سودآور می باشد و برای بازاریان و البته مردم سود و منافع بسیاری را به همراه دارد. زیرا که آنها می توانند به سادگی کالا و قطعات مورد نیاز کشور را با کمترین قیمت تهیه کنند.

شرکت فقیهی تریدینگ از جمله وارد کنندگان این قطعات به صورت عمده می باشد که در دبی و قطر دارای دفاتر مرکزی می باشد. دوستان علاقه مند به خرید عمد می توانند با مشاوران ما از طریق شماره تلفن های 09172700082 در ایران ارتباط بگیرند.

قطعات کامپیوتری که توسط شرکت فقیهی تریدینگ وارد می شوند  همگی از جمله قطعاتی هستند که در بازارهای ایران نیز موجود می باشند و در کوتاهترین زمان ممکن با قیمت های بسیار مناسب به دست متقاضیان می رسند.

واردات قطعات کامپیوتر از دبی

واردات قطعات کامپیوتر

روند واردات قطعات کامپیوتر از دبی

همانطور که می دانید واردات کالا از دبی شرایط، قوانین و ضوابط خاث خود را دارا می باشد.

به همین خاطر است که شما بازرگانان عزیز نیاز است برای تجارت با این کشور اطلاعات به روزی از وادرات در اختیار داشته باشید.

با توجه به این نکته که امروزه در بازار ایران نیاز به قطعات کامپیوتری روز به روز در حال افزایش می باشد و تولید این قطعات در کشور بسیار کم می تواند نیاز مردم را پاسخگو باشد بنابراین واردات این کالا از کشوری همچون دبی لازم و ضروری می باشد.

اما دلیل اصلی و هم وارد کردن این قطعات در دبی این است که هیچ هزینه ای به عنوان تعرفه و یا به اسم مالیات از شما دریافت نمی شود به همین دلیل تجار و بازرگانان ایرانی برای فعالیت خود در این زمینه این شهرتجاری را انتخاب می کنند و به سودی چشمگیر می رسند.

شرایط واردات قطعات کامپیوتر

قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم که واردات هر کالایی از کشور دبی شرایط و قوانین خاص خود را دارا می باشد.

بنابراین واردات قطعات کامپیوتر از دبی هم از این قاعده مستثنا نمی باشد و برای واردکنندگان منفعت بسیار بالایی دارد و همین امر موجب شده است تا این کار محبوبیت بسیاری را پیداکند و به یک شغل پر درآمد تبدیل شود.

نکات مهم برای واردات قطعات کامپیوتر از دبی

برای اینکه بتوانید در این تجارت بزرگ موفق شوید لازم است به نکات و موارد زیر توجه داشته باشید و رعایت کردن این نکات برای تجارت خود اقدام کنید.

  1. قبل از هر اقدامی شرکتی را که با آن قرارداد بسته اید در دبی پیدا کنید
  2. از معتبر و قانونی بودن شرکت انتخابی مطمئن شوید
  3. از کیفیت اجناس آن شرکت خیالتان را راحت کنید
  4. گارانتی دار بودن قطعات بسیار دارای اهمیت می باشد
واردات قطعات کامپیوتر

شرایط واردات قطعات کامپیوتر

راه‌های واردات قطعات کامپیوتر

همانطور که مطلع هستید واردات برخی از کالاها به ایران سختی ها و دشواری های خاص خود را دارد که قطعات کامپیوتر هم یکی از همان کالاهای وارداتی است که باید قبل از هر اقدامی بخوبی درباره شرایط و راه های وارد کردن آن ها به ایران اطلاعات دقیق و کاملی داشته باشید.

در پاراگراف های قبلی برایتان شرح داده ایم که اگر تصمیم به واردات قطعات کامپیوتر از دبی را دارید چه شرایطی را باید در نظر داشته باشید و به چه نکاتی باید توجه کنید.

بدون شک قطعاتی که در بازار ایران موجود می باشند هم از راه قانونی و هم قاچاق وارد شده اند. برخی از این قطعات که دارای عمر بیشتری می باشند ممکن است از راه های دریایی وارد شده باشند و برخی دیگر با توجه به نیاز بازار برای اینکه سریعتر به دست متقاضی برسند از راه های هوایی به ایران وارد می شوند.

علاوه بر راه های قانونی برای واردات قطعات کامپیوتر، یک راه دیگر هم وجود دارد که همان قاچاق کالا می باشد و ما اصلا و به هیچ وجه این راه را به شما دوستان بازرگان پیشنهاد نمی کنیم.

این مسئله را هم باید به خاطر داشته باشید که از دلایل حاشیه سود بالای قطعات کامپیوتری قیمت بالای آنها و نرخ ریسک در وارد کردن این کالاها می باشد که بدون شک اگر بخواهید آن ها را به صورت قاچاق وارد کشور کنید ریسک بیشتری هم دارد.

بدون شک در مسیرها و روش های غیرقانونی و قاچاق برای وارد کردن قطعات کامپیوتر ریسک از دست دادن سرمایه بیشتر از راه های قانونی می باشد و حتی امکان گرفتن کالا در روش های غیر قانونی بسیار زیاد می باشد.

با این حساب، بهترین راه برای وارد کردن قطعات کامپیوتر حمل هوایی می باشد زیرا زمان کمتری می برد تا کالاها به دست متقاضیان اصلی آن ها برسد.

البته ناگفته نماند، اگر تصمیم به وارد کردن این قطعات در حجم بالا دارید بهترین راه حمل دریایی است که ما به شما پیشنهاد می دهیم هم سریعتر است و هم مطمئن تر.

کدام قطعات کامپیوتر برای واردات مناسب تر هستند؟

برای اینکه در تجارت خود موفق باشید باید به خوبی نسبت به این موضوع اطلاع داشته باشید که برای وارد کردن کالا بهتر است چه کالاهایی را به کشور وارد کنید که هم سود خوبی از وارد کردن آن کالاها بدست آورید و هم اینکه بازار هدف خود را همیشه راضی نگه دارید.

برای واردات قطعات کامپیوتر باید دقت داشته باشید که این کالاها به دو دسته قطعات اصلی و جانبی تقسیم بندی شده اند و شما باید با توجه به بازار هدفی که دارید برای وارد کردن این کالاها اقدام کنید. از جمله قطعات کامپیوتری که مجاز به وارد کردن آنها به کشور هستید می توان به هارد دیسک، پاور، پردازنده، مادربرد، رم، CPU، کارت گرافیک، هارد SSD و کارت صدا، که از جمله مهم ترین قطعات اصلی کامپیوتر هستند اشاره کرد.

ویدئو مربوط به روند واردات قطعات کامپیوتر از دبی

هر آنچه می تواند به شما در وارد کردن قطعات کامپیوتر از دبی کمک کند را در قالب یک ویدئو برایتان آورده ایم.

علت پر سود بودن واردات قطعات کامپیوتری

شاید برای خیلی از شما تجار و بازرگانان عزیز این سوال پیش آمده باشد که آیا وارد کرد قطعات کامپیوتری از کشور دبی می تواند یک تجارت سودآور باشد یا خیر؟!

خب، اگر تازه وارد بازار تجارت و واردت این کالا از کشور دبی شده اید باید بگوییم که بله، وارد کردن قطعات و لوازم های جانبی و اصلی کامپیوتر از کشور دبی یکی از سودآور ترین های تجارت با این کشور می باشد.

برای اینکه بهتر بتوانید به این درک برسید که واردات این قطعات چقدر سودآور می باشد برایتان به دلایل و علت های پرسود بودن واردات این کالا اشاره کرده ایم.

  1. خرید قطعات جانبی کامپیوتر با گارانتی و با کیفیت
  2.  مقایسه قیمت تمام شده کالا و قیمت هریک از قطعات کامپیوتر همراه با داشتن دفترچه راهنما
  3. خریدن قطعات کامپیوتر با مناسب ترین قیمت و وارد کردن آن با کمترین هزینه
  4. خرید قطعات کامپیوتر از شرکت های معتبر
مراحل واردات قطعات کامپیوتر

راه های واردات قطعات کامپیوتر

ویژگی قطعات کامپیوتری وارداتی از دبی

کالاها و محصولاتی که از کشور دبی وارد ایران می کنید دارای یک سری ویژگی های خاص می باشند که این مسئله درباره قطعات کامپیوتری هم صدق می کند.

لازم است بدانید که اغلب قطعات و لوازم های جانبی مربوط به کامپیوتر که از کشور دبی به ایران وارد می شوند به دو دسته قطعات جانبی و قطعات اصلی تقسیم می شوند.

این قطعات با توجه به نیاز بازار تامین و با بازار عرضه می شوند.

 واردات قطعات کامپیوتر از دبی

نکات مهم برای واردات قطعات کامپیوتر

واردات قطعات داخلی کامپیوتر از دبی

از اصلی ترین و مهم ترین قطعات داخلی کامپیوتر که از دبی وارد ایران می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کارت گرافیک
  • دیسک
  • مادر برد
  • رم کامپیوتر
  • کیبورد
  • موس
  • پاور
  • پردازنده
  • حافظه اس اس دی

واردات قطعات جانبی کامپیوتر از دبی

در متن بالا برایتان شرح داده ایم که کدام یک از قطعات داخلی کامپیوتر را می توانید از کشور دبی به ایران وارد کنید.

در این قسمت از مقاله امروز می خواهیم اشاره ای هم به مجموعه قطعات جانبی کامپیوتر داشته باشیم که وارد کردن آن ها از کشور دبی امکان پدیر می باشد.

اما قطعات جانبی کامپیوتر که از کشور دبی می توان برای واردات آن ها اقدام کرد به شرح زیر می باشند.

  • هارد و هدست
  • کارت صدا
  • فن خنک کننده
  • درایو نوری
  • قاب هارد
  • قلم نوری

محدودیت های واردات قطعات کامپیوتر به ایران

واردات قطعات کامپیوتر به ایران ممکن است با برخی محدودیت ها و مشکلات روبرو شود.

یکی از محدودیت های اصلی واردات قطعات کامپیوتر به ایران، مربوط به تحریم های اقتصادی است که بر ایران تحمیل شده است. برخی کشورها، به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران، ممکن است محدودیت هایی در مورد واردات قطعات کامپیوتر به ایران اعمال کنند.

برای مثال، برخی کشورها ممکن است قوانین صادرات خود را به گونه ای تغییر دهند که تجارت با ایران را محدود کنند.

واردات قطعات داخلی کامپیوتر

واردات قطعات داخلی کامپیوتر از دبی

در نهایت اینکه

به عنوان حُسن ختام باید بگوییم که برای واردات قطعات کامپیوتر از دبی به کشور ایران مناسب ترین کار این است که با شرکت بازرگانی معتبر و متخصص در ارتباط باشید.

شما بازرگانان و وارد کنندگان این قطعات می توانید با صحبت کردن و مشاوره گرفتن از این شرکت ها محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسر و مشکلی وارد کشور کنید‌.

وارد قطعات کامپیوتری از کشور دبی همچون سایر کالاهای وارداتی این کشور نیازمند رعایت کردن یک سری اصول و قوانین خاص می باشد که آگاهی داشتن از آن ها بسیار لازم و حائز اهمیت می باشد.

شما عزیزان می توانید برای کسب راهنمایی و مشورت های بیشتر با مشاوران ما از طریق سایت faghihitrading.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به واردات قطعات کامپیوتری از دبی

1چه شرکت هایی بیشترین واردات قطعات کامپیوتر را از دبی به ایران انجام می دهند؟
واردات قطعات کامپیوتری از دبی بیشتر توسط شرکت هایی همچون اپل، ایسر و شرکت دل می باشد.
2دلیل افزایش بی سابقه واردات قطعات کامپیوتری از دبی چیست؟
دلیل افزایش بی سابقه واردات قطعات کامپیوتری از دبی نیاز بازار و کاربران به این قطعات می باش. زیرا کامپیوتر از اصلی ترین قطعاتی به شمار می آید که در بسیاری از کسب و کارها مشاغل مورد نیاز می باشد . نقش مهمی را در این کسب و کارها ایفا می کند.
3برای بستن قراردادهای تجاری و همکاری با شرکت های واردات و صادرات دبی باید به چه نکاتی توجه داشت؟
جهت قراردادهای تجاری و همکاری با شرکت های واردات و صادرات در دبی توجه نمایید شرکت منتخب سیستم ها و قطعاتی با کیفیت، تست شده و بدون خرابی در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *