واردات ساعت از دبی، امروزه محصولی پرسود برای بازرگانی است که در حوزه واردات کالا از دبی فعایت دارند. برای واردات موفق هر محصولی باید اطلاعات لازم درباره محصول، نحوه واردات، قوانین ترخیص،.. داشته باشید. از همین رو بر آن شدیم تا اطلاعات لازم در زمینه واردات ساعت از دبی را خدمت شما علاقمندان ارائه دهیم. همچنین اگر وارد کننده هستید و زمان لازم برای کسب اطلاعات ندارید. می توانید با مشاوران متخصص ما ارتباط بگیرید تا اطلاعات لازم را در کمترین زمان در اختیار شما قرار دهیم.

واردات ساعت از دبی

امروزه ساعت یکی از پرکاربردترین وسایل برای خانم ها و آقایان و همچنین کودکان است. در بازار طرح ها، رنگ ها و شکل های متفاوتی وجود دارد. برای تجارت موفق بگذارید مردم به آنچه دوست دارند برسند. خرید و واردات ساعت از دبی برای تجار جذابیت بیشتری دارد. زیرا محصولی بسیار سودآور برای واردات است.

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه و زنانه

خرید ساعت از دبی

امروزه خرید ساعت یکی از دقیق ترین، وسواسی ترین اقدامات تجار است. شرط اصلی برای انتخاب ساعت میزان بودجه و سلیقه است. خرده فروشان زیادی در امارات متحده عربی ساعت را به صورت عمده می فروشند. اما در نظر داشته باشید که خرید ساعت از دبی کار آسانی نبوده و نیاز است با مراحل ترخیص کالا از گمرک نیز آشنا شوید. علاوه بر این، واردات ساعت از دبی قوانین خاص خود را دارد.

شرکت ساعت سازی در دبی

همانطور که گفتیم واردات ساعت از دبی شامل مراحل و نکات زیادی است که هرکسی نمی تواند آن را از امارات وارد کند. برای این منظور به افراد یا افرادی از امارات نیاز دارید که بتوانند ساعت های عمده و کوچک را برای شما خریداری و وارد کنند. در این راستا فقیهی تریدینگ با داشتن سالها تجربه در زمینه واردات کالا از دبی و کشورهای مختلف در خدمت شما بازرگانان گرانقدر است. در صورت تمایل به خرید یا واردات کالا از دبی کافیست با شماره های موجود در سایت فقیهی تماس بگیرید. و تجارت واردات خود را به ما بسپارید.

شرکت ساعت سازی در دبی

شرکت ساعت در دبی

مرکز خرید ساعت از دبی

یکی از مراکزی که می توانید واردات ساعت را از آن انجام دهید دبی مال است. دبی مال دارای هزاران برند از سراسر جهان و همچنین رستوران های مختلف، پارک های سرپوشیده، آکواریوم ها، سینماهای چند بعدی و غیره است. این مرکز خرید در شهر دبی، بلندترین برج جهان واقع شده است.دبی مال ۴ دارد. اما بزرگترین فروشگاه لوکس فرانسوی با بخش های مختلف از جمله پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی، عطریات، جواهرات، ساعت و دکوراسیون منزل، ..  دارد.

این مرکز برندهای ساعت گوچی، باس، باس، کالوین کلین، لاکوست، فسیل، آرمانی اکسچنج، ورساچه، مایکل کورس، دیزل و کارتیه را دارد. پس خرید در این مرکز، نوبت به صرف یک قهوه یا یک وعده غذایی با منظره دریاچه برج خلیفه می رسد. بسیاری از رستوران ها و کافه های معروف دنیا (رد خرچنگ، کافه پاریس، ناندوس، مترو، پیتزا کالیفرنیا، یو سوشی و..) در اینجا گرد هم آمده اند تا خاطره خوبی برای گردشگران ایجاد کنند. اگر به غذاهای ایرانی علاقه دارید می توانید به رستوران های پارس، نون، کباب و حاتم واقع در طبقه دوم غذاخوری بروید و از غذاهای ایرانی لذت ببرید.

خرید دبی مال

دبی مال

ترخیص کالا از دبی

دبی در سواحل خلیج فارس واقع شده است. موقعیت این کشور از شمال با راس الخیمه، از جنوب با ابوظبی، از شمال شرقی با شارجه، از جنوب شرقی با عمان و از غرب با عجمان همسایه است. دبی یکی از مراکز مهم اقتصادی و تجاری خاورمیانه و آسیا است. این شهر شهرت جهانی دارد. ایران به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان و واردکنندگان آسیا به دلیل اقتصاد و تجارت بالا، صادرات و واردات به دبی و ترخیص کالا از دبی با دبی تجارت می کند.

مراحل ترخیص کالا از دبی

بازرگانان، تجار و واردکنندگان برای واردات ساعت از دبی هیچ گونه عوارض گمرکی پرداخت نمی کنند، بنابراین تجار ایرانی به دلیل هزینه های پایین تمایل به تجارت با این کشور دارند. به دلیل کم بودن هزینه های حمل و نقل و همچنین عدم پرداخت هرگونه حقوق گمرکی، مقادیر زیادی کالا از این کشور صادر و ترخیص شد. رای ترخیص کالا از دبی باید از مراحل و قوانین آن کشور در خصوص ترخیص کالا آگاهی کامل داشته باشید. شرکت فراجارت هخامنشی سابقه طولانی در زمینه ترخیص کالا از گمرک دارد و می تواند شما را در این امر یاری کند.

الف) آگاهی از مشخصات محصول

تجار و بازرگانان برای تکمیل فرآیند نظافت باید اطلاعات کاملی در مورد مسائل فنی و قیمت کالاها از فروشندگان کالا در دبی دریافت کرده و در اضهارنامه ترخیص کالا درج کنند.

ب) ارزش کالاهای وارداتی را بررسی کنید

تعیین قیمت کالاهای ورودی از دبی به ایران با توجه به عواملی مانند نیاز مردم، قیمت نهایی کالا، شرایط بازار داخلی برای فروش انتخاب می شود. شرکت ها قبل از انجام هر گونه معامله مرتبط با واردات کالا از دبی باید از تعرفه های گمرکی آگاه باشند. در این رابطه فروشنده موظف هستند از قبل برای گمرک فاکتور صادر کند.

ج) محاسبه بهای تمام شده کالا

قیمت نهایی کالا پس از انجام محاسبات گمرکی روی آن کالا و صدور برگه ترخیص کالا و همچنین هزینه های مربوط به حمل و نقل و نگهداری کالا و .. تعیین می شود.

د) اخذ مجوز واردات کالا

گمرک ایران برای تمامی کالاهای وارداتی نیاز به مجوز دارد و این در مورد واردات کالا از همه کشورها صدق می کند و در صورت مشاهده کالای غیرمجاز از ورود آنها به کشور جلوگیری می شود.

ترخیص کالا از دبی

ترخیص کالا

مزایای واردات کالا از دبی

واردات ساعت از دبی یا محصولات ئیگر نسبت به کشورهای دیگر مزایایی دارد. این مزایا هستند که تجار را به تجارت با دبی علاقمند می کند. اما این مزایا چیست؟ در ادامه با آنها آشنا می شوید.

  • هزینه کم حمل و نقل به دلیل نزدیک بودن دبی به ایران
  • عدم پرداخت بابت ثبت کالای وارداتی
  • پایین بودن قیمت کالا به دلیل عدم پرداخت حقوق گمرکی
ترخیصو واردات کالا از دبی

واردات کالا از دبی

نکات واردات کالا از دبی

برای واردات کالا از دبی و سایر مناطق و کشورها باید به نکات مهم و حتی بسیار کوچک توجه کنیم تا هنگام ترخیص و واردات کالای مورد نظر خود از گمرکات آن منطقه با مشکلات زیادی مواجه نشویم. در تاپیک های بعدی به چند نکته اساسی و بسیار مهم می پردازیم که شما را به واردات و ترخیص موفق کالا از یک کشور و منطقه دیگر راهنمایی می کند.

۱. قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که اجناس و کالاهای مورد نظر خود را از مراکز معتبر و قابل اطمینان خریداری و عرضه کنید. علاوه بر این، کالایی که خریداری می کنید باید در لیست کالاهای وارداتی باشد، در غیر این صورت رسمیت دادن به کالا از دبی دشوار و یا حتی غیرممکن خواهد بود.

۲. کارت بازرگانی صادر شده برای ثبت کالا در دبی و تحویل آن به سایر کشورها و مناطق بسیار حائز اهمیت است و در این صورت نباید واردات کالا به افراد دیگر واگذار شود.

۳. پرداخت کالا باید با افتتاح وام بانکی انجام شود. گشایش وام بانکی یک روش مطمئن در تجارت بین المللی است. وام بانکی به این دلیل معتبر است که شناسنامه و در واقع تمامی مشخصات کالا را بررسی می شود. در نهایت با پرداخت هزینه ترخیص امکان واردات کالا از دبی وجود دارد.

۴. هنگام ترخیص کالا از دبی باید از شرکت های معتبر برای ترخیص و واردات استفاده کنید. اگر هر روش دیگری را برای ترخیص و واردات امتحان کنید، قطعا برای شما مشکل ایجاد می شود.

  1. در صورت وجود روابط تجاری بسیار قوی و محکم بین دو کشور که در آن واردات و صادرات واقعاً انجام می شود، رسمیت و واردات کالا آسان تر خواهد بود. این روابط تجاری بین ایران و دبی در زمینه واردات و صادرات کالا برقرار بوده و قوی است.

1 Comment

  1. پرهام گفت:

    سلام و خسته نباشید
    برای این تجارت چه مقدار سرمایه اولیه نیاز است؟
    سود حاصل از این تجارت تقریبی چند درصد بر هر یک میلیون میباشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *