واردات بلبرینگ از دبی

واردات بلبرینگ

وجود بنادر تجاری متعدد و مهم در دبی باعث بهبود صادرات و واردات کالا از دبی در منطقه شده است. از همین رو دبی همواره قطب حمل و نقل کالا به بسیاری از کشورهای جهان بوده پس این کشور به واردات نیاز دارد. واردات بلبرینگ از دبی برای پوشش بخشی مصرف داخلی همیشه حائز اهمیت تجار بوده است.

واردات بلبرینگ از دبی

دسترسی نامحدود به بازارهای بین المللی در دهه های اخیر، نام دبی را با یک مفهوم تجاری همراه کرده است. بنادر بی ‌شمار، فرودگاه‌ های بین‌ المللی و پایانه ‌های حمل‌ و نقل بی ‌شمار نشان می ‌دهد که دبی همه چیز را برای تجارت دارد. دبی مکانی عالی برای بسیاری از کشورها برای صادرات کالا است. همچنین گفته می شود دبی مکانی عالی برای بازرگانان کشورهای دیگر و مکانی برای بارگیری کالا های متنوع است.

انواع پاتاق بلبرینگ

پاتاق بلبرینگ

در سالهای اخیر به دلیل نزدیکی و سهولت راه های ارتباطی ایران با دبی، این دو مبادلات تجاری زیادی داشته اند. همواره چندین میلیارد دلار در سال در بین این رو کشو  معامله می شود. با توجه به حضور برندهای بین المللی در امارات متحده عربی امکان خرید محصولات از شرکت های معتبر بین المللی و واردات بلبرینگ از دبی وجود خواهد داشت. اگرچه واردات بلبرینگ از دبی و برندهای معروف دنیا اماراترا قطب صنعتی در خاورمیانه نکرده است. اما به دلیل واردات روزانه مقادیر زیادی محصولات صنعتی از سراسر جهان، این منطقه همواره مشمول شرایطی ویژه است. از همین رو است که بسیار حائز اهمیت است. در ادامه بیشتر درباره واردات کالا از دبی خواهید خواند.

مزایای واردات بلبرینگ از دبی

یکی از مهمترین دلایلی که بازرگانان ایرانی را به واردات کالا از دبی به ویژه کالاهای صنعتی چون بلبرینگ ترغیب می کند این است که واردکنندگان اماراتی برای واردات کالا به کشور خود عوارض گمرکی خاصی پرداخت نمی کنند. وضع عوارض گمرکی بر کالاهای وارداتی باعث راحتی بیشتر خریداران ایرانی می شود. با خرید از دبی تنها پرداخت هزینه ترخیص کالا از دبی به ایران به عهده شما خواهد بود و این امر سود خوبی را در بازار و هنگام فروش کالا به همراه خواهد داشت.

  • همچنین امکان واردات بلبرینگ از دبی به صورت خرده فروشی وجود دارد و کالا در بنادر جنوب ایران به خریداران تحویل داده می شود. در نتیجه می توانید کالای مورد نظر خود را با سرمایه کمتر وارد کنید و کسب و کار خود را بسازید.
  • یکی دیگر از دلایل آمادگی تجار برای واردات از دبی این است که کشور مبدا می تواند از امارات کالا بخرد که به دلیل تحریم ها برای ایرانی ها مجوز صادر نمی کند.
  • همانطور که می دانید هزینه های حمل و نقل بخش بزرگی از فرآیند واردات است. با واردات کالا از طریق دبی بخش زیادی از هزینه های واردات به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیک بودن به کشورمان بر عهده شماست.
  • با توجه به اینکه امارات یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است، هر ساله لوازم و تجهیزات خود را به روز می کند. این روند منجر به رونق بازار سهام در دبی شده است، جایی که واردات سهام از دبی در مقایسه با سایر کالاها بسیار کم است و در اسرع وقت از طریق دریا و هوا حمل می شود.
انواع بلبرینگ و پاتاقان

انواع بلبرینگ

دلایل واردات بلبرینگ از دبی چیست؟

این روزها بازار حمایت از تولیدات داخلی بسیار داغ است اما می بینیم که برخی کالاها در داخل تولید نمی شوند و یا نیاز به استفاده از مواد اولیه وارداتی دارند. بسیاری از افراد نیز علاقه بیشتری به خرید و استفاده از کالاهای خارجی دارند. این امر بازرگانان، صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ را وادار می کند تا محصولات خود را از خارج به خصوص از دبی وارد کنند.

اگر شما هم یکی از این واردکنندگان هستید و با واردات کالا آشنایی دارید، باید حداقل یک بار اقدام به واردات از کشورهای همسایه به صورت هوایی و زمینی کنید. در این صورت باید بدانید که چه مراحل پیچیده ای را باید طی کرد تا کالا در کشور مقصد به دست شما برسد. واضح است که این مراحل برای حمل بار به دبی زمان و هزینه زیادی را می طلبد. کارشناسان ما در شرکت فقیهی تریدینگ هزینه های حمل و نقل را از ایران به دبی و از دبی به ایران برای شما به حداقل خواهند رساند.

روش های واردات بلبرینگ از دبی به ایران

برای واردات بلبرینگ از دبی ابتدا باید اقلام مورد نظر خود را به صورت حضوری یا از راه دور انتخاب کنید و با فروشنده معامله کنید. اگر می خواهید کالای شما از طریق بندر به دست شما برسد، باید شماره و مشخصات قایق مورد نظر خود را به فروشنده بدهید و از او بخواهید که کالا را به قایق تحویل دهد.

انواع روش و حمل ونقل

انواع روش و حمل

سپس برای تخلیه بار خود باید از گمرک عبور کنید. زمانی که همه این کارها انجام شد و کالای شما از گمرک ترخیص شد، نوبت به بارگیری کالا در مقصد می رسد. در این صورت می توانید کالای خود را بردارید و به دست مشتریان خود برسانید.

این مراحل اغلب برای صاحبان مشاغل بزرگ وقت گیر است و در عوض ترجیح می دهند بر فعالیت های دیگر در شرکت ها یا فروشگاه های خود تمرکز کنند. به همین دلیل برخی از تجار ایرانی برای انجام این گونه فعالیت ها از مشاوران بازرگانی و کارگزاران فقیهی تریدینگ کمک می گیرند.

هزینه های بلبرینگ

هزینه بلبرینگ

هزینه واردات بلبرینگ از دبی

اگر قصد واردات بلبرینگ از دبی را دارید بدون شک هزینه این واردات برای شما مهم خواهد بود. بسته به هزینه کالایی که وارد می‌کنید و زمان لازم برای انجام آن، ما فقط می‌توانیم هزینه‌هایی را که باید از این طریق بپردازید به شما یادآوری کنیم. زیرا هر محصول قیمت متفاوتی دارد.

  • هزینه اصلی، قیمت خرید کالای مورد علاقه شما از فروشندگان امارات در دبی خواهد بود.
  • بازپرداخت هزینه های حمل و نقل و باربری در دبی
  • پرداخت بیمه، مالیات و عوارض برای کالاهایی که خریداری می کنید
  • پرداخت هزینه ترخیص کالا از گمرک طبق تعرفه
  • و…

اگر در انتخاب مسیر تجاری و کالایی که قصد واردات آن را دارید دقت کنید، حتی اگر چنین هزینه هایی را بپردازید، سود خوبی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *