ارسال کالا از دبی به ایران

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران

نقل مکان از دبی به ایران می تواند مقداری استرس زا باشد همانطور که زمانی که فردی بخواهد تغییری در زندگی خود ایجاد کند و به کشور دیگری نقل مکان کند، دچار اضطراب می شود، یکی از مواردی که هر فردی به دنبال آن می رود، ارسال کالا از دبی به ایران است که در این مقاله به بررسی هزینه ارسال کالا از دبی به ایران و راه های ارتباطی دبی با ایران؛ به طور کامل می پردازیم.

اکثر مردم هنگام برداشتن این گام مهم (مهاجرت) بنا به دو دلیل آن را انجام می دهند. شما یا برای شروع یک زندگی جدید به کشور دبی مهاجرت می کنید، یا برای تحصیل و پیدا کردن موقعیت کاری بهتر.

ممکن است به دنبال یک شرکت معتبر برای انتقال کالای خود به ایران باشید، شرکت فقیهی تریدینگ یکی از مجموعه های معتبر با سابقه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات کالا از دبی به ایران می باشد.

صادرات کالا از دبی

ارسال کالا از دبی به ایران

نکات مهم هزینه ارسال کالا از دبی به ایران

1-اگر چیزی غیر از یک سند کاغذی با ارزش تجاری پایین به ایران ارسال می کنید، به یاد داشته باشید که بسته ها باید 4 کپی از فاکتور تجاری در مورد محموله های تجاری و 4 نسخه از اظهارنامه در مورد محموله های شخصی، ضمیمه شده باشند.

2- اگر چمدانی را به ایران می‌فرستید، توصیه می‌کنیم آن را هم در بیرون و هم در داخل با جزئیات بیشتر فرستنده و گیرنده، شناسایی کنید. در صورت امکان، 2 نسخه از برچسب ها را چاپ کنید و یکی از نسخه ها را در داخل چمدان قرار دهید.

در واقع حمل بار از دبی به ایران میتواند هزینه هایی را در پی داشته باشد که در ادامه به نقل آن ها خواهیم پرداخت. حمل بار از دبی به ایران می تواند هم به صورت هوایی و هم به صورت دریایی انجام شود.

البته از طریق ریلی هم ممکن است حمل بار انجام شود ولی در هر کدام ازین سه روش دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به عرضتان خواهیم رساند. در روش هوایی میتوان به سهولت و سریع بودن اشاره کرد ولی هزینه ای که برای حمل کردن سریع و راحت به آن تعلق میگیرد بسیار گزاف و گران است ولی در روش دریایی هزینه مقرون به صرفه تر است ولی زمانی که سپری میشود تا محموله به مقصدبرسد بسیار زیاد است.

ارسال بسته از دبی به ایران

درباره هزینه ارسال کالا از دبی به ایران به یاد داشته باشید که اگر بسته‌ای را از امارات متحده عربی به ایران می‌فرستید، بسته شما بسته به ارزش کالا و دلیل ارسال بسته، می‌تواند مالیات و/یا هزینه واردات ایجاد کند.

اگر چیزی غیر از یک سند کاغذی بدون ارزش تجاری به ایران ارسال می کنید، به یاد داشته باشید که بسته ها باید 4 کپی از فاکتور تجاری در مورد محموله های تجاری و 4 نسخه از اظهارنامه در مورد محموله های شخصی ضمیمه شده باشند.

اگر چمدانی را به ایران می‌فرستید، توصیه می‌کنیم آن را هم در بیرون و هم در داخل با تا آنجا که ممکن است جزئیات فرستنده و گیرنده شناسایی کنید. در صورت امکان، لطفاً 2 نسخه از برچسب ها را چاپ کنید و یکی از نسخه ها را در داخل چمدان قرار دهید.

هنگام ارسال بسته به ایران، به یاد داشته باشید که کالاهایی وجود دارند که ممکن است ارسال نشوند، بنابراین لطفاً فهرست اقلام ممنوعه و/یا کنترل شده هر کشور را بخوانید تا از توقیف و/یا جریمه جلوگیری کنید.

صادرات کالا از دبی

ارسال کالا از دبی به ایران

درباره مجموعه فقیهی تریدینگ

درباره هزینه ارسال کالا از دبی به ایران  می‌توان گفت شرکت‌های حمل‌ونقل در حال حاضر یکی از سودآورترین و کارآمدترین تجارت‌ها در بازار هستند که مشتریان به آن‌ها اعتماد کنند و محموله‌های خود را با اطمینان واگذار کنند. این روزها ارتباط بین بنادر به سادگی از طریق شرکت های کشتیرانی برای حمل و نقل هر نوع محموله در سراسر جهان صورت می گیرد.

رقابت و قیمت کمتر – امنیت بالاتر – حمل و نقل راحت و تحویل به موقع حداقل مزایایی است که شرکت حمل و نقل می تواند به مشتریان خود ارائه دهد.

شرکت بازرگانی فقیهی تریدینگ در سال 1990شروع به کار کرده است و به سرعت رشد کرده و در مدت کوتاهی وضعیت مناسبی را در بین شرکت های ترخیص کالا از گمرک پیدا کرده است.

شرکت بازرگانی فقیهی تریدینگ به عنوان یک ترخیص در ایران فعالیت می کند تا بهترین خدمات را همراه با نرخ های رقابتی برای کشورهایی از جمله هند – دبی – چین – اسپانیا – آلمان و هلند در زمینه حمل هوایی، زمینی، حمل و نقل دریایی برای مشتریان خود ارائه دهد. .

تیم حرفه ای و توانمند شرکت بازرگانی فقیهی تریدینگ به دلیل همکاری با آژانس های بین المللی و شرکت های حمل و نقل، قادر به رفع نیازهای مشتری خود هستند. یعنی تحویل به موقع و خدمات سفارشی مطلوب برای آنها اولویت بیشتری دارد.

ترخیص کالا از دبی

ما به عنوان یک شرکت ترخیص کالا می دانیم که مشتریان ما باید زمانی که محموله خود را برای حمل و نقل به ما واگذار می کنند، آرامش خاطر داشته باشند. ممکن است لازم باشد برای حمل محموله خود با شرکت حمل و نقل تماس بگیرید و آنها بسته به نوع نیاز شما به درخواست های شما پاسخ می دهند. کارشناسان و متخصصان شرکت شرکت بازرگانی فقیهی تریدینگ آماده مشاوره و راهنمایی مشتریان خود می باشند.

یکی از بزرگترین و قدیمی ترین دنیای صنعتی امروز که بیش از هر صنعتی به نام کشتیرانی بین المللی است. کشتیرانی باعث کشف جهان، پیوند بین قاره ها، ایجاد رابطه اقتصادی و کوچک شدن کره زمین می شود. امروزه حدود 90 درصد تجارت جهان توسط شرکت حمل و نقل انجام می شود.

صادرات کالا

ترخیص کالا از دبی

حجم بسته های ارسالی از ذبی

حجم محموله های حمل شده از طریق دریا در سال 1384 بالغ بر 7/11 میلیارد تن بوده و رشد سالانه آن در همان سال 8/3 درصد محاسبه شده است.

تعداد شناورهای تجاری جهان با ظرفیت ناخالص بیش از 100 فروند در سال 2007 بیش از 94936 فروید بود. این شناورها با میانگین 22 سال در بیش از 150 کشور ثبت شده اند و حدود یک میلیون ملوان را به کار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *