واردات کالا

نکات مهم و کلیدی درباره واردات کالا

برای موفقیت در تجارت واردات کالا از دبی باید یک سری نکات مهم و کلیدی درباره واردات کالا را بخوبی بدانید تا بدون مشکل و دردسر بتوانید تجارت خود را انجام دهید.

بدون شک می دانید که شما اجازه وارد کردن هر نوع کالایی را ندارید و برای انجام این کار نیازمند دانستن نکاتی هستید که در این تجارت بسیار مهم و ضروری می باشند.

در این مقاله تیم فقیهی تریدینگ سعی کرده است به طور کلی به معرفی قوانین واردات کالا و ترخیص و وارد کردن کالا پرداخته و مراحل ثبت سفارش واردات کالا و مراحل واردات و ترخیص کالا به همراه اصول و مدارک مورد نیاز را به شما معرفی کند.

واردات قطعی کالا

شاید برای خیلی از شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که اصلا به چه نوع کالاهایی، کالاهای وارداتی گفته می شود!؟

خب، باید برای شما بزرگواران بگوییم که واردات قطعی کالاها زمانی رخ می دهد که تمام مراحل درخواست مربوط به آن ها از قبیل ثبت، پیگیری و تعرفه واردات به درستی و طبق قوانین و ضوابط کشور مورد نظر انجام گرفته باشد و کالای مورد نظر در دسته بندی کالاهای ممنوعه نباشد.

مراحل واردات قطعی کالا

واردات قطعی کالا

محاسبه مالیات واردات کالا

در ادامه مقاله مربوط به نکات مهم و کلیدی درباره واردات کالا می خواهیم به این مسئله بپردازیم که مالیات واردات کالا به چه صورت محاسبه می شود؟!

در این مورد باید بگوییم بهترین کار برای آگاهی پیدا کردن درباره میزان مالیات که برای هر کالا توسط وزارت بازرگانی در نظر گرفته می شود این است که شما به یک شرکت معتبر بازرگانی مراجعه کنید.

در این مراکز تمامی اطلاعات لازم برای انجام واردات قطعی کالا توسط کارشناسان مربوطه به صورت تخصصی در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

آشنایی با نکات مهم و کلیدی درباره واردات کالا

برای اینکه بتوانید کالاهای خود را از کشوری به کشور خودتان وارد کنید نیاز به مجوز های مورد نیاز و تایید صلاحیت آن کالا دارید که بسیار لازم و ضروری می باشد.

بنابراین قبل از انتخاب هر گونه کالا برای شروع مراحل واردات و ترخیص کالا، درباره قوانین مربوط به واردات آن اطلاعات خود را به روز کنید.

دقت داشته باشید چنانچه کالاهای انتخابی شما در لیست اقلام مجاز برای واردات و صادرات نباشند شما نمی توانید آن را تحت هیچ شرایطی وارد و یا صادر کنید.

مالیات واردات کالا

محاسبه مالیات واردات کالا

مراحل ثبت سفارش واردات کالا

قبل تر به این مسئله اشاره کرده ایم که در امر واردات کالا یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید ثبت سفارش کالاهایی است که قصد وارد کردن آن ها را دارید.

این مرحله از مهم ترین مراحل مربوط به واردات کالا می باشد که باید طبق اصول و مقررات واردات با دقت زیادی انجام شود.

برای وارد کردن کالاهای مورد نظرتان باید مراحل زیر را برای به ثبت رساندن آن ها پشت سر بگذارید.

  • شناسایی فروشنده کالاهای وارداتی
  • دریافت اطلاعات کامل (مشخصات و قیمت و سازنده)
  • تست نمونه ای از کالا (جهت اطمینان بیشتر پیرامون کیفیت کالا)
  • تعیین شرایط معامله پیرامون مبلغ و هزینه ها
  • گرفتن PI و لیست معرفی یا پروفورمای کالا از فروشنده
  • کسب اطلاعات لازم پیرامون مبلغ گمرک و حمل و نقل کالا
  • بررسی زمان وارد شدن کالا
  • اعزام کارشناسان مربوطه برای تست محصول قبل از وارد شدن به کشور
  • ارائه ی کارت بازرگانی
  • تهیه مجوز برای واردات کالای مورد نظر
  • تعیین نوع حمل و نقل کالا
  • اطمینان از بارگیری و دریافت اسناد مبتنی بر حمل کالا از کشور مبدا
  • پرداخت مبلغ از طریق عملیات بانکی
  • واریز هزینه گمرک و تهیه اسناد پیرامون پرداختی ها و حفظ آنها
  • انتقال دادن کالای وارد شده به مراکز انبار بعد از انجام ترخیص کالا
 ثبت سفارش واردات کالا

مراحل ثبت سفارش واردات کالا

رعایت کامل اصول واردات انواع کالا توسط فقیهی تریدینگ

تمام مواردی که در این مقاله تحت عنوان نکات مهم و کلیدی درباره واردات کالا به آن ها اشاره کرده ایم نیازمند این است که شما با مشاوره و همفکری گرفتن از کارشناسان باتجربه در این زمینه این مراحل را به درستی طی کنید و انجام دهید.

در ضمن بهتر است که برای اطمینان از انجام دادن تمام این مراحل از یک شرکت معتبر همچون فقیهی تریدینگ که سال ها است در این زمینه فعالیت دارد استفاده کنید.

فقیهی تریدینگ با داشتن کارنامه های درخشان و انجام امور بازرگانی ویژه ترخیص و واردات و همچنین رعایت کلیه قوانین واردات کالا ها به صورت صفر تا صد توانسته است رضایت بازرگانان زیادی را کسب نماید.

خدمات ارائه شده شرکت فقیهی تریدینگ در زمینه واردات کالا از دبی

  1. اطلاع رسانی های همه جانبه پیرامون نکات مهم و کلیدی درباره واردات
  2. انجام صفر تا صد ترخیص و واردات کالا ها در سریع ترین زمان
  3. رعایت کلیه قوانین واردت به صورت استاندارد و اصولی
  4. ترخیص و واردات کالا از کلیه مرزهای کشور
رعایت کامل اصول واردات انواع کالا توسط فقیهی تریدینگ

اصول واردات انواع کالا

در نهایت اینکه

به عنوان حُسن ختام باید بگوییم که برای وارد کردن کالا از هر کشور از جمله کشور دبی نیاز به آگاهی داشتن درباره نکات مهم و کلیدی درباره واردات کالا بسیار لازم و ضروری می باشد.

شما بازرگانان و وارد کنندگان عزیز اگر در این زمینه دانش و تجربه لازم را ندارید بهترین کار این است که با یک شرکت بازرگانی که در امر تجارت واردات و صادرات کالا از تجربه لازم برخوردار می باشد وارد مذاکره شده و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید.

در ضمن شما عزیزان می توانید برای کسب راهنمایی و مشورت های بیشتر نیز با مشاوران ما از طریق سایت faghihitrading.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به نکات مهم و کلیدی درباره واردات کالا

1چه اطلاعاتی هنگام واردات کالا مورد نیاز است؟
حداقل مدارک مورد نیاز برای واردات کالا و ثبت ورودی گمرکی آن ها عبارتند از: بارنامه یا قبض راه هوایی. فاکتور تجاری. گواهی مبدا (در صورت ادعای عوارض یا معافیت سهمیه تحت یک قرارداد تجاری خاص).
2دلیل اصلی واردات کالا چیست؟
دلیل بزرگی که شرکت ها و افراد زیادی واردات کالا را انجام می دهند، افزایش حاشیه سود است. هزینه کم مواد در کشورهای خارجی می تواند واردات محصولات از آنجا را مفیدتر کند. برخی از محصولات ممکن است تا 50 درصد کمتر برای رشد، تولید یا تولید در خارج از کشور هزینه داشته باشند.
3واردات چه تاثیری بر اقتصاد دارد؟
سطح بالای واردات نشان دهنده تقاضای داخلی قوی و اقتصاد رو به رشد است. اگر این واردات عمدتاً دارایی‌های مولد مانند: ماشین‌آلات و تجهیزات باشد، این امر برای کشوری مطلوب‌تر است زیرا دارایی‌های مولد بهره‌وری اقتصاد را در بلندمدت بهبود می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *