شرکت بازرگانی فقیهی تریدینگ با داشتن بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه واردات کالا از دبی، آماده خدمات رسانی حرفه ای در زمینه واردات و صادرات از کشور امارات است. رضایت و اعتماد شما تولید کنندگان گرامی و تجار عزیز سرمایه ما است و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد. مدت ها پیش ما علاوه بر دفاتر تهران، قطر و عمان اقدام به بازگشایی دفتر در دبی کرده ایم که موجب قوی تر شدن پل ارتباطی ما با فروشندگان و خربداران ساکن دبی شده است. بهره مندی از کارشناسان و متخصصان بومی در دفتر دبی و ترخیص کاران حرفه ای بومی در دبی نیز واردات و صادرات کالا از دبی را سهولت بخشیده است.

یکی از بیشترین کشور هایی که هر ساله بالا ترین میزان درخواست مجوز تجارت در آن دیده می شود دبی است. امارات یکی از کشور هایی است که شلوغ ترین فرودگاه و بنادر را دارد. حجم واردات و صادرات کالا از دبی به حدی بالا است که این حجم تجارت در کمتر کشوری دیده می شود. موقعیت جغرافیایی دبی موجب شده است هر کسی که قصد سفر به این سرزمین را داشته باشد با پرواز حداکثر 8 ساعته بتواند به دبی برسد. همه این موارد و بسیاری از جذابیت های دیگر کشور عمارات از نظر تجاری موجب گسترش تجارت در این کشور شده است. مشتریان اصلی امارات عمان، قطر، عربستان سعودی، هند، چین، ژاپن و ایران هستند، البته بسیاری از شرکت های اروپایی نیز با این کشور مراودات تجاری دارند. در سال 2019 دبی رتبه 24 در زمینه صادرات کالا را در سطح جهانی کسب نموده است. در ادامه درباره نحوه واردات کالا از دبی برای شما نوشته ایم.

واردات و صادرات از دبی

واردات از دبی

نحوه واردات کالا از دبی

در این پاراگراف قصد داریم نحوه واردات کالا از دبی را برای شما بنویسیم. واردات کالا از دبی کار ساده ای است به شرط آنکه قوانین و مقررات گمرکی را بدانید و از آنها پیروی نمایید. نحوه واردات کالا از دبی با توجه به نوع حمل و نقلی که شما برای واردات کالا انتخاب می نمایید برآورد می شود. برای واردات کالا از دبی 3 راه حل وجود دارد که در مورد هر کدام و نحوه واردات کالا از طریق آنها می پردازیم.

نحوه واردات کالا از دبی با لنج: این نوع واردات کالا با لنج انجام می شود و یکی از مهمترین جذابیت های آن عدم پرداخت هزینه های گمرکی است که برای تجار بسیار جذاب است. در این روش واردات کالا توسط فروشنده به ملوان تحویل داده می شود و بعد از بارگیری از طریق دریا لنج وارد آب های ایران می شود و در یکی از بنادر بوشهر، بندر عباس، قشم یا بندر لنگه پهلو می گیرد و بعد از تخلیه کالا به سمت آدرس شما به حرکت در می آید.

نحوه واردات کالا از دبی با لندینگ کرافت: برای این نوع نحوه واردات کالا از دبی حدودا 5 تا 7 روز زمان نیاز است. چرا که بارگیری این شناور و تخلیه آن به خودی خود زمان بر است. اصولا لندیگ کرافت هایی که از دبی واردات کالا به ایران را انجام می دهند در قشم پهلو می گیرند. زمان تقریبی حمل بار از دبی به ایران توسط لندینگ کرافت اصولا 12 ساعت است که با توجه به شرایط آب و هوا می تواند متغیر باشد. بعد از رسیدن و پهلو گرفتن و البته بعد از انجام امور گمرکی کالا از گمرک ترخیص و خارج می شود. 

واردات کالا از دبی با لندینگ کرافت

واردات با لندینگ کرافت

نحوه واردات کالا از دبی توسط هواپیما: برای برخی از تجار واردات هوایی کالا از دبی لازم است. این روش واردات کالا بیشتر برای کالا های با ارزش زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های بارز این روش سرعت واردات بالا به وسیله  آن است.

واردات-هوایی-از دبی

واردات هوایی کالا

سخن آخر

برای اطلاع بیشتر درباره نحوه واردات کالا از دبی با شماره 09172800082 تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما اطلاعات تخصصی را در اختیار شما قرار دهند. واردات انواع کالا از دبی به صورت تضمینی توسط شرکت بازرگانی فقیهی تریدینگ انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *