شرکت ترخیص کالا در دبی و امارات

فقیهی تریدینگ یک شرکت ترخیص کالا در دبی و امارات می باشد که در جهت سهولت واردات و صادرات و ترخیص کالا از گمرک فعالیت دارد. دبی دارای زیر ساخت های ارتباطی و تجاری خوبی است و این پتانسیل ها موجب شده است شرکت فقیهی تریدینگ با افتتاح دفتر دبی حضور رسمی خود را در امارات متحده عربی به ثبت برساند. شرکت ما در دبی 10 سال است که در زمینه ترخیص کالا از گمرک فعالیت دارد. همانطور که می دانید دبی به مرکز معاملات جهانی در جهت صادرات برای تمامی تجار شناخته شده است. دبی امروزه میزبان بسیاری از دفاتر شرکت های مختلف بین المللی است و به عنوان اولین شریک تجاری چین شناخته می شود.

ایران و امارات متحده عربی دارای پیمان نامه های اقتصادی متعددی هستند که این مسئله نشان دهنده روابط اقتصادی نزدیک بین ایران و دبی است. در گذشته نیز ایران و دبی داد و ستد های تجاری زیادی داشته اند، اما امروزه با پیشرفت چشمگیر دبی در زمینه واردات و صادرات این داد و ستد ها چندین برابر شده است. یکی از دیگر دلایل اهمیت دبی در جهت صادرات و واردات کالا به ایران اعمال تحریم ها است که موجب شده است تجار به اجبار کالایی را که قصد واردات آن را دارند از طریق کشور همسایه یعنی دبی وارد نمایند. ما با داشتن دفتر فعال در دبی خدمات تخصصی را به عنوان شرکت ترخیص کالا در دبی و امارات به شما ارائه می دهیم که این خدمات شامل موارد زیر می شود.

  • امکان ترخیص کالا در امارات از تمام نقاط دنیا
  • ترخیص و واردات کالا به دبی، هوایی و دریایی
  • امکان دریافت کالا های تجار و همکاران در دبی و ارسال آن به ایران
  • دریافت کالا ها از فروشگاه یا کمپانی ها به صورت روزانه و ارسال آن به ایران به صورت هفتگی
  • خدمات door to door
  • بسته بندی حرفه ای کالا
  • امکان دریافت کالا در دبی و در گمرک جبل علی

ترخیص کالا در دبی در شرایط کنونی ایران بسیار با صرفه است، چرا که کشور امارات متحده تنها مبلغ کمی را برای عوارضات گمرکی دریافت می کند که این مبلغ اصولا 5% از ارزش کل کالا و 5% برای مالیات است. از طرف دیگر نزدیکی کشور امارات تا ایران موجب سهولت و سرعت واردات کالا می شود. به یاد داشته باشید امکان واردات کالا به دبی هم به صورت دریایی و هم هوایی وجود دارد و در صورتی کالا ها هوایی وارد دبی شوند در فرودگاه کارهای مربوط به ترخیص کالا از گمرک انجام می شود و در صورت واردات کالا به صورت دریایی ترخیص کالا از گمرکات بندری دبی انجام می شود.

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا

صادرات کالا به دبی

صادرات کالا به دبی نیز توسط تیم فعال ما به صورت حرفه ای انجام می شود. بسیاری از کالا های ایرانی که اصولا مشتقات نفتی به غیر از خود نفت هستند از ایران به دبی وارد می شود. اما پر طرفدار ترین کالا های صادراتی ایران به دبی صیفی جات، زعفران، پسته، فرش و صنایع دستی می باشد. کشور ایران از آنجایی که دارای آب و هوای متنوعی است یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صیفی جات در خاورمیانه است. صادرات صیفی جات از ایران به بسیاری از کشور های جهان از جمله انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، روسیه، مجارستان، قزاقستان، لهستان، بحرین، آذر بایجان،کویت، امارات، قطر، ترکیه، نروژ ، عمان و عراق انجام می شود.

در نهایت می توان گفت صادرات برخی از کالا ها مانند میوه، خشکبار و محصولات کشاورزی از ایران به دبی می تواند بسیار سودمند باشه اما به شرطی که گام های درست و محکمی در جهت صادرات برداشته شود. برای صادرات کالا به دبی باید شناخت نسبی از کشور امارات و دبی داشته باشید برای ارائه این اطلاعات در مقالات بعدی بیشتر برای شما از امارات و دبی خواهیم نوشت.

صادرات کالا به دبی

صادرات کالا به دبی

مزایای واردات کالا از دبی

مزایای واردات کالا از دبی بسیار زیاد است که در این پاراگراف به تعدادی از آنها می پردازیم.

  • همانطور که پیش تر گفته ایم یکی از مهمترین مزایای واردات کالا از دبی سودی است که با واردات از دبی حاصل می شود چرا که ترخیص کالا در دبی با هزینه معقولی انجام می شود.
  • کاهش هزینه های حمل و نقل از دبی به ایران نیز یکی از دیگر مزایای واردات کالا از دبی است.
  • از طرفی دیگر نزدیکی کشور امارات به ایران همیشه برای تجار جذاب است چرا که به دلیل نزدیکی امارات به ایران می توانند با صرف وقت کمتری به آن سفر کنند و کالا های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.
  • واردات کالا از دبی موجب تسهیل روند خرید کالا از کشور هایی می شود که ایران را تحریم کرده اند.
مزایای واردات کالا از دبی

ترخيص کالا از دبي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *