واردات کالا از دبی یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری و خرید برای ایرانیان است. از همین رو است که راهنمای خرید از دبی را یرای شما عزیزان آماده کرده ایم. از آن جایی که سالانه میلیون ها مسافر به این شهر مدرن عربی سفر می کنند تا از آن خرید کنند. این شهر توسعه و فرصت های منحصر به فردی را برای گردشگران، ایجاد کرده است. مراکز خرید و فروشگاه های بی نظیر در سطح جهانی از جمله مواردی است که مسافران را به سفر به این شهر جذاب ترغیب می کند. شما چقدر با خرید در این شهر آشنایی دارید؟ آیا می دانید برای خرید ارزان به کجا بروید؟ آیا بازارهای این شهر را می شناسید؟ می خواهیم در راهنمای خرید  از دبی در مورد هر چیزی که باید در مورد آن بدانید صحبت کنیم. به شما این اطمینان را می دهیم که پس از مطالعه این مقاله می توانید به حرفه ای ترین شکل در دبی خرید کنید.

 راهنما خرید از مراکز دبی

راهنما خرید از دبی

راهنمای خرید از دبی

اگر قصد خرید از بزرگترین مرکز خرید جهان را دارید، پیشنهاد ما سفر به دبی، پایتخت خرید خاورمیانه است. این شهر دارای بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ است. از همین رو است که خرید در دبی را به یکی از بهترین تفریحات تبدیل کرده است. در هر صورت باید نکاتی در زمینه راهنمای خرید از دبی رعایت کرد. اگر علاقه مند به بازدید و خرید از پاساژها و مغازه های پر زرق و برق هستید، دبی قطعا تجربه ای متفاوت و منحصر به فرد برای شماست.

خرید در این مراکز بزرگ نه تنها بسیار سرگرم کننده و لذت بخش است، بلکه کمی آزاردهنده نیز هست. به این خاطر که شما نیاز به اطلاعات و راهنمایی دارید تا بدانید برای خرید هر محصولی به کدام پاساژ یا مرکز خرید بروید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید ایجاد لیست خرید است. با استفاده از آن اطلاعات لازم را از مراکز فروش جمع کرده تا بتوانید خرید برنامه ریزی شده را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید. راهنمای خرید از دبی دقیقا برای همین نوشته شده است.

اصول خرید از مراکز دبی

اصول خرید از دبی

اصول خرید از دبی

  • بیشتر مراکز خرید و فروشگاه های دبی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند. در این میان تنها بازار ادویه دبی از ساعت ۱۲ ظهر باز است. علاوه بر این، برخی از مراکز خرید دبی از ساعت ۱۴ جمعه ها باز هستند و اگر زود به آنجا بروید، قطعا تعطیل خواهید بود! روز جمعه تعطیلی مسلمانان است و همه در نماز جماعت شرکت می کنند.
  • برای خانواده هایی که فرزندان کوچک دارند، خرید در دبی می تواند حتی سرگرم کننده باشد، زیرا اکثر مراکز خرید دبی دارای مجتمع های تفریحی و سرگرمی هستند. از جالب ترین مراکز خرید این شهر می توان به گالری، تئاتر، مراکز تفریحی کودکان و رستوران ها و کافه های مختلف اشاره کرد.
  • پیشنهاد می کنیم عصر به خرید بروید. زیرا گرما کمی کاهش می یابد و فشار کمتری احساس خواهید کرد.
  • بیشتر مغازه ها و غرفه های بازار سنتی دبی برای صرف ناهار و نماز تا ظهر بسته هستند. فروشگاه ها حدودا ساعت ۵ بعد از ظهر باز می شوند.
  • یکی از مهم ترین مواردی که در راهنمای خرید از دبی باید به آن توجه کرد، فصل واردات کالا از دبی است. در برخی از ماه ها جشنواره های خرید در دبی برگزار می شود. زیرا در این مواقع می توانید از تخفیف های بسیار جالبی برخوردار شوید. در این زمان علاوه بر تخفیف، هدایا و قرعه کشی نیز ارائه شده که یکی از دلایل اصلی خرید گردشگران در دبی است.

مرکز خرید دبی مال

دبی مال دارای انواع و اقسام برندهای معروف دنیا و همچنین بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه است. بازدیدکنندگان این مرکز خرید علاوه بر خرید می توانند از امکانات تفریحی فراوان موجود نیز لذت ببرند. لازم به ذکر است که این مرکز خرید در سال ۲۰۱۰ به عنوان بهترین مرکز خرید جهان معرفی شد. جشنواره خرید سالانه دبی از ژانویه آغاز می شود. شما می توانید از تخفیف های عالی بهره مند شوید.

مرکز دبی مال

دبی مال

مرکز خرید مرکاتو

اگر فرزند کوچکی دارید، مرکز خرید مرکاتو بهترین انتخاب برای خرید در دبی است. این مرکز خرید دارای منطقه ای به نام شهر سرگرمی برای سرگرمی کودکان است. میانگین قیمت ها در مرکز خرید Mercato Mall نسبتاً متوسط ​​است و می توان آن را با کارت های اعتباری و پرداخت های الکترونیکی به دست آورد. این مرکز خرید حدود ۱۲۰ مغازه و فروشگاه، یک مجموعه سینمایی، یک مرکز تفریحی و سرگرمی خانوادگی و مکان های مناسب برای خوردن و نوشیدن دارد. مرکز خرید مرکاتو دبی در محله جمیرا و در کنار خیابان جمیرا واقع شده است.

مرکز خرید ابن بطوطه

اگر فرزند کوچکی دارید، مرکز خرید مرکاتو بهترین انتخاب برای خرید در دبی است. این مرکز خرید دارای منطقه ای به نام شهر سرگرمی برای سرگرمی کودکان است. میانگین قیمت ها در مرکز خرید Mercato Mall نسبتاً متوسط ​​است و می توان آن را با کارت های اعتباری و پرداخت های الکترونیکی به دست آورد. این مرکز خرید حدود ۱۲۰ مغازه و فروشگاه، یک مجموعه سینمایی، یک مرکز تفریحی و سرگرمی خانوادگی و مکان های مناسب برای خوردن و نوشیدن دارد. مرکز خرید مرکاتو دبی در محله جمیرا و در کنار خیابان جمیرا واقع شده است.

مرکز خرید ابن بطوطه

ابن بطوطه

بازار ادویه دبی

در راهنمای خرید از دبی یا در زمان وادات کالا از دبی باید بازار معروف ادویه دبی در منطقه الراس در مجاورت خلیج فارس را معرفی کنیم. این منطقه استراتژیک از دیرباز به عنوان مرکز تجارت ادویه در خاورمیانه شناخته شده است. کیوسک های ادویه این بازار هم با بوی تند ادویه ها و هم از رنگ و آب پیشخوان ها به راحتی قابل تشخیص هستند. در این بازار از پونه کوهی ایرانی گرفته تا پودر کاری هندی و چینی می توانید پیدا کنید. بهترین قهوه و تنباکوهای منطقه نیز در این بازار به فروش می رسد.

مرکز خرید گلوبال ویلیج (Global Village) دبی

این مرکز خرید را در واقع می توان یک غول سرگرمی خرید در جهان دانست. در فضایی به مساحت ۱.۶ میلیون متر، مراکز تفریحی، فروشگاه ها و رستوران های مختلف، بزرگترین مرکز تفریحی توریستی جهان را ایجاد کرده اند که سالانه بیش از ۵ میلیون گردشگر را به خود جذب می کند. تقریبا همه کشورها نوعی غرفه در این مرکز دارند.

در این مرکز می توانید انواع غذاها و صنایع دستی را مشاهده کنید. با مراجعه به این مرکز با زندگی ساکنان دبی آشنا می شوید. برای ورود به این مرکز باید هزینه کمی پرداخت کنید اما تماشای نمایش زنده در مرکز این مکان تفریحی رایگان است. خرید از مغازه های این مرکز خرید را فراموش نکنید، همچنین می توانید در روزهای پایانی نمایشگاه که فروشگاه ها تخفیف های زیادی روی محصولات ارائه می دهند، خرید کنید، همچنین بازدید از اینجا را فراموش نکنید. فقط مرکز غول پیکر از نوامبر تا اوایل آوریل باز است و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا نیمه شب باز است.

مرکز خرید گلوبال ویلیج دبی

مرکز خرید گلوبال ویلیج

نکات خرید از دبی

در راهنمای خرید از دبی یا مسیر واردات کالا از دبی باید نکاتی را در این باره بدانید. بهترین زمان برای سفر به دبی ماه های ژانویه و فوریه است. به این خاطر که آب و هوا بسیار خوب است. با وجود اینکه کشورهای اروپایی همچنان زمستان را تجربه می کنند، آب و هوای گرم و معتدل دبی می تواند آن را به انتخاب خوبی برای سفر تبدیل کند. در این زمان جشنواره هایی نیز برگزار می شود اما باید توجه داشت که دبی در این زمان بسیار شلوغ است به همین دلیل هزینه هتل ها و مراکز تفریحی نسبت به سال های دیگر گران تر است. پس اگر قصد سفر در این ماه های سال را دارید، بهتر است از قبل به فکر رزرو هتل باشید.

جشنواره تابستانی دبی در ماه های جولای و آگوست (اواخر ژوئن تا اواخر آگوست) برگزار می شود. به عنوان سورپرایز تابستانی شناخته می شود. در این صورت سفر به دبی سود بیشتری دارد، زیرا قیمت هتل در کمترین قیمت ممکن است. اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید باز هم دبی انتخاب خوبی است چرا که تمامی مراکز خرید این شهر دارای مراکز تفریحی برای تمامی سنین هستند و خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهند زد. و می توانید به تنهایی یا در کنار خانواده حتی با فرزندانتان خوش بگذرانید، زیرا برای همه سنین سرگرمی های خاصی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *