مجوز های ترخیص کالا از دبی

یکی از مهمترین مجوز ها که برای ترخیص کالا از دبی لازم است دریافت شود مجوز سازمان انرژی اتمی است. این مجوز برای ترخیص تلفن های بی سیم، تلفن همراه و واردات دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه های پزشکی لازم است. مجوز کانون پرورش فکری کودکان برای واردات و ترخیص انواع اسباب بازی و لوازم سرگرمی کودکان لازم است. کالا هایی که از دبی وارد شده اند باید تمامی مجوزات لازم را از سازمان و نهاد های لازم کسب کنند. پروسه دریافت مجوز های لازم پیش از ارائه برگه ترخیص کالا انجام می شود و بعد از آن برگه ترخیص کالا صادر می شود. دریافت نمونه و برسی کالا قبل از واردات کالا از دبیی در هنگام ترخیص کالا از گمرک دبی یک امر ضروری است. برای ترخیص کالا لازم است اقدامات زیر در گمرک دبی انجام شود.

  • هماهنگی های لازم جهت حمل محموله
  • پرداخت هزینه های بالانس کالا
  • ارائه اصل سند حمل کالا
  • برگه ترانزیت کالا در صورت نیاز به ترانزیت به دیگر نهاد های گمرکی
  • اسناد تامین ارز
  • اسناد کشتیرانی
  • اسناد باربری
  • انجام تعهدات ارزی و نعهدات مالی
ترخیص کالا از گمرک دبی

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از دبی

تجارت و واردات کالا از دبی همیشه برای ما ایرانیان جذاب بوده است. ایران در آسیای مرکزی واقع شده است از این رو با بسیاری از کشور های عربی مرز دریایی و زمینی دارد. این دلیل شده است که تجار داخلی و خارجی به داد و ستد با کشور های عربی و واردات کالا از مرز دریایی و یا زمینی ما علاقه مند شوند. از طرفی دیگر واردات و ترخیص کالا از دبی یکی از سود آور ترین تجارت های بین المللی شناخته می شود. تمامی این موارد موجب شده است بسیاری از تجار ایرانی با امارات قرارداد های تجاری طولانی مدت داشته باشند و نیازمند ترخیص کالا از دبی باشند.

ترخیص کالا از دبی این روز ها بسیار مورد توجه است. اکثر کشور های عربی به خصوص دبی در زمینه تجارت بسیار فعال هستند و در جهان شناخته شده اند. کشور های عربی اصولا روابط دوستانه ای با کشور های آسیایی مانند چین و کره دارند. آنها این روز ها همچنین روابط خوبی با بسیاری از کشور های اروپایی برقرار کرده اند. این روابط خوب امارات موجب شده است بسیاری از کشور های آسیایی علاقه مند شوند تجارت بین المللی خود را از کشور های مختلف خارجی از طریق کشور امارات متحده انجام دهند.

دبی قطب اصلی تجاری کشور امارات است. اکثر داد و ستد ها در دبی انجام می شود. تجار ایرانی نیز علاقه مند به ترخیص کالا ازدبی و واردات از این کشور هستند. واردات کالا از دبی اصولا با همکاری تجار ایرانی با تجار دبی صورت می پذیرد. دفتر بازرگانی فقیهی تریدینگ در دبی این همکاری را سهولت بخشیده است و از این شرکت یک شرکت متخصص در زمینه واردات و ترخیص کالا از دبی ساخته است. وجود مرز دریایی بین ایران و دبی موجب شده است این دو کشور همکار تجاری یکدیگر باشند و قدمت این همکاری بیش از چند صد سال است. امروزه جامعه تجاری ایرانی بزرگی در دبی قرار دارد و حجم تجارت بین ایران و دبی سالانه بیش از 10 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

مجوز ترخیص کالا از دبی

مجوز ترخیص کالا

شرکت ترخیص کالا

گروه بازرگانی فقیهی تریدینگ به عنوان شرکت با تجربه و معتبر و البته کاردان با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه ترخیص کالا از دبی، صادرات و واردات، مشاوره بازرگانی و ثبت سفارش در سرتاسر جهان در خدمت شما است. گروه ما با آشنایی کامل با آخرین اخبار و قوانین گمرکی کالا شما را به سرعت از گمرک ترخیص می کنند. گروه ما به لطف خدا و با داشتن تعهد کاری توانسته است با تجار بزرگی همکاری داشته باشد و تجربه های لازم را کسب نماید از این رو واردات کالا در حجم زیاد و واردات انواع کالا از دبی در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت حرفه ای انجام و پیگیری می شود.

شرکت ترخیص کالا از گمرک

شرکت ترخیص کالا

همه چیز درباره دبی

بیشترین میزان صادرات امارات متعلق به نفت و فراورده های نفتی است. اما صادرات طلا، آلمینیوم و دیگر فلزات نیز جایگاه بزرگی را در بحث صادرات دبی به خود اختصاص داده اند. دبی در سواحل شمالی عربستان واقع شده است. دبی در دهه 50 میلادی تنها یک بندر تجاری کوچک بود. اما امروزه این شهر پوشیده از آسمان خراش ها است و دارای بنادری است که تجارت بین المللی در مقیاس بزرگ انجام می دهند. دبی به دلیل موقعیت مناسب خود از لحاظ تجارت و از طرفی گردشگری بودن این کشور هر ساله میزبان مردمان با ملیت های مختلف است، اما با این وجود مکانی دور از جرم و جنایت است. این امنیت موجب رشد کسب و کارهای مختلف در این کشور شده است.

بنادر پر رونق در دبی

در این بخش قصد داریم به برسی مهم ترین بنادر دبی بپردازیم. دو بندر مهم دبی بندر جبل علی و بندر رشید هستند.

  •  بندر جبل علی: این بندر در منطقه آزاد جبل علی واقع شده است. این بندر درسال 1979 توسط ملکه الیزابت دوم به طور رسمی افتتاح شد. این بندر دارای اسکله های فراوانی است و به عنوان نهمین بندر بزرگ و پر تردد در جهان شناخته می شود. بندر جبل علی به راستی یکی از مناطق مهم اقتصادی جهان و خاورمیانه است.
  • بندر رشید: این بندر در سال 1972 افتتاح شده است. این بندر تنها ترمینال کشتی های کروز در جهان نیز است.
ترخیص کالا از بندر جبل علی

ترخیص کالا از بندر جبل علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *