هدف تخصصی شرکت ما ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما تجار گرامی است. ما برای رفاه حال شما عزیزان زقابتی ترین قیمت ها را برای ترخیص کالا از دبی به ایران ارائه می کنیم. تمامی کالا ها دقیقا به موقع و با توجه به زمان بندی که در قرارداد ذکر می شود از گمرک ترخیص می شوند. برای ترخیص کالا از دبی به ایران لازم است بدانید محدودیت ترخیص برای چه کالا هایی وجود دارد. به عنوان مثال کالا هایی مانند حیوانات، دارو و سلاح تنها بعد از دریافت مجوز های خاص خود می توانند از گمرک دبی ترخیص شوند.

برای واردات حیوانات به امارات متحده لازم است مجوز های لازم را از وزارت محیط زیست دبی دریافت نمایید. به همراه داشتن کارت واکسیناسیون حیوان خانگی، گواهی بهداشت و البته گذرنامه حیوان لازم است. برای واردات برخی حیوانات خانگی نیاز است آزمایش هایی گرفته شود، البته این در مورد واردات سگ و گربه صدق نمی کند.

مجوز ترخیص کالا از گمرک

مجوز ترخیص کالا

ترخیص کالا از دبی به ایران

ترخیص کالا از دبی به ایران با توجه به قوانین هر دو کشور انجام می شود. خوشبختانه با توجه به قوانین وضع شده توسط کشور امارات متحده واردات و ترخیص کالا از دبی به ایران یکی از انواع ساده و سا صرفه اقتصادی در نوع خود است. بیشتر کالا های صادراتی دبی از گمرک جبل علی که در بندر این شهر واقع شده است ترخیص می شوند. این گمرک یکی از پر تردد ترین گمرکات در سطح جهانی است و صادرات از این گمرک به سرتا سر جهان انجام می شود. این گمرک در واقع مبدا برای ارسال کالا به ایران و سایر نقاط جهان است.

کالا هایی که برای ایران از دبی صادر می شوند بعد از ترخیص کالا از دبی وارد یکی از گمرکات جنوبی ایران از جمله گمرک بندر شهید رجایی، گمرک بوشهر یا عسلویه می شوند. بیشتر واردات اروپایی به ایران نیز از طریق دبی انجام می شود. اگر قصد گسترش تجارت خود را دارید دبی یکی از بهترین گزینه ها برای واردات و صادرات کالا است. شما می توانید انواع کالا های خارجی با کیفیت را از بازار های دبی خریداری نمایید و بعد از ترخیص از گمرک دبی به ایران وارد نمایید.

شرکت ترخیص کالا دبی

شرکت ترخیص کالا

برای واردات کالا از دبی به ایران لازم است قوانین را به خوبی بدانید. برای اطلاع از قوانین می توانید کتاب های مرتبط را بخوانید یا از بازرگان هایی که در این کار حرفه ای هستند مشورت بگیرید. همواره بهترین راهکار سپردن ترخیص کالا از گمرک دبی به ایران به شرکت های بازرگانی و ترخیص کالا است. چرا که اگر شما قصد داشته باشید خودتان برای آشنایی با این قوانین مطالعه یا پریوجو داشته باشید حتما باید زمان زیادی را صرف یادگیری کنید. با سپردن ترخیص کالا به شرکت های مرتبط دیگر لازم نیست زمان ارزشمند خود را در گمرکات کشور صرف کنید و می توانید به دیگر امور تجاری با اهمیت خود که شخصا باید پیگیری نمایید برسید.

همانطور که می دانید برنامه ریزی همیشه یکی از مهم ترین مراحل انجام هر کاری است. در تجارت، واردات و صادرات و ترخیص کالا نیز برنامه ریزی نقش مهم و اساس را دارد. شما باید پیش از اقدام به واردات یا صادرات کالا برنامه ریزی دقیق و کاملی داشته باشید تا بتوانید این کار را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

شرکت بازرگانی فقیهی تریدینگ یکی از با سابقه ترین شرکت های ترخیص کالا از گمرک است. این شرکت با تیم بزرگ خود که بیش از 50 نفر را در بر می گیرد تمام تلاش خود را برای ترخیص به موقع و ارزان کالا داشته است و به لطف خدا امروز به عنوان یک شرکت موفق در این زمینه شناخته می شود. ترخیص کاران حرفه ای شرکت پاسخگوی تمامی سوالات مرتبط شما عزیزان خواهند بود. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از شروع تجارت خود با ما تماس بگیرید و در این زمینه مشاوره دریافت کنید و با خیال راحت تجارت خود را آغاز نمایید.

حمل و نقل از دبی به ایران

حمل و نقل کالا از دبی به ایران از دو طریق دریایی و هوایی انجام می شود. حمل و نقل هوایی کالا سریع ترین روش برای واردات است و حتما هزینه بیشتری را شامل می شود. اکثرا ترخیص کالا از دبی به ایران از طریق مرز های دریایی انجام می شود، چرا که فاصله دریایی ایران تا امارات کوتاه است از این رو حمل و نقل از دبی به ایران از طریق راه دریایی خیلی زمان بر نیست.

اگر بار شما زیاد باشد یک کانتیر به کالا شما اختصاص داده می شود که کاملا با کا های شما پر شده است. اما اگر کالا شما کمتر باشد می توانید از امکان کانتینر تلفیقی استفاده نمایید این به کاهش هزینه های ترخیص کالا از دبی به ایران شما کمک خواهد کرد. زمان مشخصی نمیتوان برای ترخیص کالا از دبی به ایران اعلام نمود اما اصولا بین 10 تا 20 روز کاری می باشد.

حمل و نقل دریایی کالا از دبی

حمل کالا از دبی

هزینه‌ واردات کالا از دبی

هزینه واردات کالا از دبی می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از انواع واردات از دیگر کشور ها باشد. دلیلایل اصلی این کاهش هزینه نزدیگی این کشور به ایران و وجود راه دریایی مستقیم و البته قوانین گمرک دبی برای ترخیص کالا است. یکی از این قوانین که به نفع تجار است این است که کالاهایی که قرار است از دبی ترانزیت شوند و در دبی نمی مانند لازم نیست که هزینه ای برای صادرات پرداخت نمایند. در این پاراگراف تعدادی از هزینه های لازم برای واردات از دبی را برای شما لیست کرده ایم.

  • پرداخت مالیات.
  • هزینه های بیمه کالا.
  • عوارض ورودی و خروجی کالا.
  • هزینه های لازم برای تعرفه های گمرکی.
  • هزینه خرید کالا از فروشگاه های امارات.
  • هزینه های حمل و نقل کالا(حمل و نقل دریایی و هوایی).
  • هزینه های بارگیری و تخلیه کالا که در گمرکات مبدا و مقصد و در مرز های تجاری انجام می شود.
هزینه‌ واردات کالا از دبی

هزینه‌ واردات کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *