شرکت بزرگی فقیهی تریدینگ خدمات زیادی در زمینه ترخیص کالا از گمرک در کشورهایی چون ایران، قطر، عمان انجام می دهد. یکی از این خدمات ترخیص پیچ و مهره از گمرک است. از آنجایی که طبق آمارها 75% پیچ و مهره کشور وارداتی است. حدود 90 درصد پیچ و مهره وارداتی کشور از چین و 10 درصد دیگر از کشور تایوان تأمین می ‌شود. پس ترخیص این نوع کالا از اهمیت بیشتری برخوردار تر است. در انتهای این مقاله به شما تاجران عزیز پیشنهادی ویژه خواهیم داد که بسیار به نفع شما خواهد بود.

ترخیص پیچ و مهره از گمرک

از آنجایی که پیچ و مهره نقش اتصالات را در تمام قطعات که فکرش را بکنید دارد. اهیمت وجود آن بیشتر مشخص می شود. پیش تر گفتیم که 75 درصد از سهم بازار پیچ و مهره وارداتی است. همین اعداد انگیزه ای قوی برای تجار است. که برای انتخاب زمینه تجارتشان قسم یا همه آن را پیچ و مهره در نظر بگیرند. همانقدر هم که به پیچ و مهره نیاز داریم به همان اندازه نیاز تجار به ترخیص پیچ و مهره از گمرک افزایش پیدا می کند. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در این باره به شما بدهیم.

واردات پیچ و مهره

واردات پیچ و مهره مختص به ایران نیست. بلکه بسیاری از کشورها اقدام به واردات پیچ و مهره به جای تولید آن می کنند. به عنوان مثال واردات پیچ و مهره در ایالات متحده در ماه اوت به 527.16 میلیون دلار رسید که 37.17 درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل تغییر کرده است. این تغییر نسبت به یک ماه قبل -3.11 درصد افزایش یافته است.  در کشور ایران نیاز به پیچ و مهره معمولا از چین و کشورهایی چون کره تامین می شود.

مهره های آلومینیومی

مهره آلومینیومی

تعرفه ترخیص پیچ و مهره

لازم است بدانید که تعرفه پیچ و مهره نسبت به جنس تفاوت هایی دارد. و یکسان نیست. تعرفه گمرکی پیچ و مهره هایی که از چدن، آهن یا فولاد ساخته شده اند در ردیف ۷۳۱۷ یا ۷۳۱۸ در کتاب مقررات صادرات و واردات قرار گرفته اند. تعرفه گمرکی پیچ و مهره هایی نیز که از مس ساخته شده اند، در ردیف ۷۴۱۵ قرار گرفته اند. و از جنس آلومینیوم در ردیف ۷۶۱۶ قرار دارد. اگر سوالی در این باره دارید می توانید با فقیهی تریدینگ در میان بزارید و از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

واردات پیچ و مهره از چین

کشور چین همواره انواع مختلفی از کالاها را به تاجران ارائه داده است. انتخاب و ترخیص پیچ و مهره از گمرک می تواند به تجارت شما تنوع ببخشد. اما چرا کشر چین؟ در ادامه به شما می گوییم چرا برای واردات پیچ و مهره باید چین را انتخاب کرد.

  • محصولات چینی اغلب دارای قیمت پایین هستند. همین ویژگی به شما امکانی ویژه نسبت به تجار دیگر می دهد. اینکه کالایتان را به صورت رقابتی بفروشید و در نتیجه نسبت به رقبای خود برتری داشته باشید.
  • بخش تجارت چین در حال رشد است و روندهای جدیدی در حال ظهور است. خب این بدان معناست که همیشه محصولات جدیدی در بازار وجود خواهد داشت. با این کار ، به راحتی می توانید محصولات مختلف را در زمان های مختلف به مصرف کنندگان بفروشید.
  • همانطور که می دانید چین کشور تجارت با تمام دنیا است. و دومین صادرکننده بزرگ جهان است. بنابراین واردات از چین بازارهای زیادی را در سطوح مختلف در اختیار شما قرار می دهد. به طور کلی ، این کشور فرصت های زیادی را برای مشاغل و افراد باز می کند.
پرچم کشور چین

پرچم چین

  • دستمزد ارزان تر، دسترسی به مواد اولیه و طراحان متخصص صنعتی باعث می شود چین قطب اقتصلدی شود. این سه مورد باعث می شود تا محصولات سریعتر ، ارزان تر و در حجم زیاد تولید شوند.
  • مورد دیگر، تقاضای کالا از چین به سرعت در سراسر جهان در حال افزایش است. این بیشتر به دلیل مقرون به صرفه بودن آنها است. بنابراین ، به این معنی است که شما هرگز برای کالاهایی که از چین وارد می کنید، از بازار خارج نخواهید شد.
  • مورد بعدی انعطاف پذیری چینی ها است. به طور کلی کارخانه های چینی نسبت یه دیگران بیشتر همکاری می کنند. حداقل الزامات سفارش کمتری را برای تولید انبوه تعیین می کنند. در زمینه ابزار و قالب تخصص بیشتری دارند.

واردات پیچ و مهره از چین به امارت متحده عربی

از اهمیت و سود سفارش محصولات از چین به اندازه کافی صحبت کردیم. درباره واردات آن به ایران و تعرفه های آن بالاتر اطلاعات مفیدی دادیم . وقت آن رسیده است تا ترخیص پیچ و مهره از گمرک کشورهای دیگر چون امارت متحده عربی صحبت کنیم.

سهم بازار عربستان از چین

سهم بازار عربستان

امارات متحده عربی یکی از بیستمین و بزرگترین واردکنندگان بزرگ جهان است. که نشان می دهد در مورد واردات از چین در چه وضعیتی قرار دارد. کشور چین چهارمین مقصد بزرگ واردات امارات متحده عربی پس از هند ، سوئیس و ژاپن است. با این حال، در صورتی که آمارهای در دست درست باشد. از سال 2017 ، چین مقصد اصلی واردات امارات متحده عربی است. پس پیشنهاد واردات از چین به کشورهای امارات متحده عربی چون امارات دبی قطر کاری پرسود است.

به طور عمده، محصولات چینی 11.4 درصد از کل واردات امارات متحده عربی را تشکیل داده است. که تقریباً به عددی نزدیک 26.5 میلیارد دلار می رسد. پیچ و مهره یکی از محصولات اصلی واردات از چین به امارات متحده عربی است. اما سایر محصولات عبارتند از:

  • آهن و فولاد
  • مبلمان
  • تن پوش
  • وسایل نقلیه
  • پلاستیک

نیاز است که چند نکته اساسی و مهم را به شما گوشزد کنیم.در واقع شما می توانید از چین به هر نقطه از جهان کالا وارد کنید. اما قبل از آن حتما قوانین ترخیص کالا از گمرک آن کشور را به دقت مطالعه کنید.

نقشه تجارت چین با خاورمیانه

تجارت چین با خاورمیانه

آنچه سعی می کنم بگویم

واردات از چین یک راه عالی برای شناسایی فرصت های تجاری جدید و افزایش حاشیه سود است. و در حالی که مراحل اولیه واردات می تواند پیچیده باشد، بازدهی آن به سادگی شگفت انگیز است. هم فوری و هم بلند مدت خواهد بود. قبل از ترخیص پیچ و مهره از گمرک به این فکر کنید چه کشوری بهتر ازچین برای واردات است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *