بهترین تجارت در دبی و امارات

اگر قصد دارید درمورد بهترین تجارت در دبی اطلاعات کسب کنید یا به دنبال بهترین مراکز تجاری در دبی و امارات هستید، ما در این مقاله به توضیح کامل این موارد می پردازیم. بهترین پلتفرم های معاملاتی در امارات متحده عربی عبارتند از: IQ Option، AVAtrade، eToro، Pepperstone، Saxo Bank و XM.

 

تجارت در دبی

بهترین تجارت در دبی

 

در فرآیند ارزیابی، ما بر 7 عامل تمرکز می کنیم: امتیاز معامله گران، کالاهای معامله شده، پلت فرم ها، روش های تامین مالی، فعال بودن حساب اسلامی، حداقل سپرده و پاداش. در اینجا ما 3 تا از بهترین پلت فرم های معاملاتی که در امارات و دبی آمده است به بحث و گفت و گو می پردازیم:

3 تا از بهترین بسترهای تجارت آنلاین در امارات و دبی این لیست ما از بهترین پلت فرم ها و کارگزاران تجارت آنلاین و واردات کالا از دبی به ایران است: بهترین پلتفرم تجارت امارات متحده عربی option IQ – بهترین برای معاملات باینری آپشن و CFD AVAtrade – بهترین کارگزار کلی eToro – بهترین برای تجارت اجتماعی، حال به توضیح درباره ی هریک از آن ها می پردازیم.

  1. گزینه IQ: بهترین برنامه تجاری امارات متحده عربی IQ Option بهترین کارگزار آنلاین برای معاملات گزینه‌ها است که به دلیل سپرده های کم، یک پلت فرم معاملاتی پیچیده، گزینه‌های حساب آزمایشی رایگان و پشتیبانی مشتری پاسخگو شناخته شده است. این یک پلتفرم عالی برای معامله گرانی است که به دنبال سرمایه گذاری در گزینه ها در یک پلت فرم غنی از ویژگی ها و استفاده آسان هستند. تجربه تجارت در پلتفرم های اختصاصی وب، دسکتاپ و موبایل آنها روان است. این یک پلتفرم آسان برای یادگیری و پیمایش است که برای معامله گران حرفه ای و مبتدی مناسب است. پلت فرم آنها طیف وسیعی از ابزارهای نموداری را ارائه می دهد که به معامله گران کمک می کند تا حرکات بازار آینده را پیش بینی کنند. IQ Option یک کارگزار آنلاین قابل اعتماد است که دارای بالاترین استانداردهای مقررات و ایمنی در صنعت است. این یک شرکت مجاز CySEC با سابقه 100٪ تمیز است.
  2. تجارت AVA: بهترین پیشنهاد کلی. AvaTrade که در سال 2006 در دوبلین تأسیس شد،آنها چندین پلتفرم معاملاتی آنلاین را ارائه می دهند که هر کدام به سمت معامله گرانی با تجربه و سطوح مهارت متفاوت است.

واریز و برداشت رایگان است. حداقل سپرده 100 دلار است. برای عدم فعالیت و تامین مالی یک شبه هزینه هایی وجود دارد. یک سایت آموزشی و تحقیقاتی اختصاصی چندین دوره رایگان، فیلم و تحلیل بازار ارائه می دهد. پشتیبانی مشتری پاسخگو است و از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده در دسترس است. AvaTrade در شش حوزه قضایی تنظیم شده است و از سال 2021 در امارات متحده عربی در دسترس است. آنها به عنوان بهترین کارگزار آنلاین با سابقه عملیاتی طولانی در نظر گرفته می شوند.

  1. eToro: ازبهترین برند ها برای تجارت اجتماعی

eToro یک پلت فرم تجارت آنلاین امن است که توسط تنظیم کننده های مالی درجه یک تنظیم می شود. برای معاملات بدون کمیسیون، پلتفرم معاملاتی غنی از ویژگی‌های پیشرفته تجارت اجتماعی شناخته شده است. این پلت فرم به کاربران اجازه می‌دهد معاملات و نمونه کارها را از معامله‌گران دیگر کپی کنند. به روشی مشابه تالار گفتمان ساخته شده، امکان تعامل بین همتایان را از طریق بخش نظرات فراهم می کند.

eToro طیف وسیعی از CFD ها را بر روی سهام، ارزها، شاخص ها و کالاها ارائه می دهد. اسپرد معاملات گسترده، سپرده ها رایگان و حداقل حساب کم است. eToro فهرست جامعی از ابزارهای فنی، نمودارها و فیدهای خبری را ارائه می دهد. پشتیبانی مشتری آنها از طریق ایمیل و چت زنده در دسترس است . باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

بازار طلا در امارات و دبی

بزرگ ترین تجارت در دبی

چگونه بهترین پلتفرم ها را برای کاربران امارات انتخاب کردیم؟

ما پلتفرم های معاملاتی را با حساب های واقعی و پول بررسی می کنیم. معیارهای اصلی برای انتخاب شامل مقررات، ایمنی، ساختار هزینه، بازارهای موجود، ابزارهای معاملاتی و پشتیبانی مشتری است.

مقررات: کارگزاران دارای مجوزهای بالاتر از قوانین سختگیرانه ای پیروی می کنند که توسط یک تنظیم کننده قابل اعتماد اجرا می شود و پلتفرم های امن ارائه می دهند. ما به کاربران امارات توصیه می کنیم که پلتفرم هایی را با مجوزهای FCA، CySEC و ASIC انتخاب کنند

حال درباره بهترین تجارت با دبی بپردازیم به ایران

تجارت ایران با امارات چیست؟

عمده محصولات صادر شده از ایران به امارات، نفت خام (657 میلیون دلار)، نفت تصفیه شده (43.6 میلیون دلار) و سایر سبزیجات (41.5 میلیون دلار) بوده است. طی 22 سال گذشته صادرات ایران به امارات متحده عربی با نرخ سالانه 6.49 درصد از 286 میلیون دلار در سال 1997 به 1.14 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش یافته است.

درباره بهترین تجارت در دبی پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته بین دو کشور و پیش بینی های اقتصادی، مبادلات تجاری دو طرف تا پایان سال جاری به 20 میلیارد دلار خواهد رسید.

فرشیدفرزانگان در مراسم رونمایی از کتابچه راهنمای تجاری امارات متحده عربی در تهران درباره تجارت در دبی میگوید، تجارت کنونی ایران و امارات را حدود 15 میلیارد دلار دانست و گفت: هر دو طرف ایران و دبی به دنبال افزایش تجارت به 30 میلیارد دلار تا سال 2025 هستند.

همچنین وی با بیان اینکه طلا، الماس و فلزاتی مانند آلومینیوم، مس و فولاد از بزرگترین اقلام تجاری امارات هستند، افزود: ایران همواره یکی از تامین کنندگان اصلی مواد خام فلزی امارات بوده است، هرچند تجارت این گونه محصولات بین دو طرف به دلیل تحریم ها کاهش یافته است.

درباره ی بهترین تجارت در دبی صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی به امارات کمترین آسیب را از تحریم ها و شیوع ویروس کرونا متحمل شده استهمچنین در رابطه ما با این کشور بحث سرمایه‌گذاری همیشه مطرح بوده است، اما در سال‌های اخیر به دلیل افزایش ریسک‌های سرمایه‌گذاری در ایران نتوانستیم فعالیت‌های مشترک زیادی با امارات تعریف کنیم.

درباره ی بهترین تجارت در دبی امارات بزرگترین شریک تجاری ایران از نظر واردات و سومین شریک صادراتی کشور است که نشان می دهد بسیاری از شرکت های ایرانی تجارت با امارات را در دستور کار قرار داده اند.

درباره ی بهترین تجارت در دبی امارات سالانه 260 میلیارد دلار انواع محصولات وارد می کند و به عنوان قطب تجاری در منطقه شناخته می شود.

اگر بتوانیم تجارت خود را با امارات، روسیه و ترکیه گسترش دهیم، ظرفیت صادرات ایران رشد چشمگیری خواهد داشت.

تجارت ایران با دبی

تجارت ایران با امارات

سخن آخر

سخن آخر اینکه مرکز تجاری ایران با مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران در دبی به دنبال استفاده از فناوری و اطلاعات پیشرفته برای ایجاد بستری است که با ارائه مشاوره فنی و خدمات مشاوره، فعالیت های تجاری شرکت های ایرانی را در بازار امارات تسهیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *